pm
Aktualno

Razvoj kreativnih kadrov v agenciji PM, poslovni mediji

PM, poslovni mediji, marketinško-tehnološka agencija, ki obvladuje področja digitalnega marketinga, vsebinskega marketinga in strateškega komuniciranja, veliko energije usmerja v razvoj svojih kadrov.

Agencija trenutno zaposluje 45 marketinških poznavalcev, ki ustvarjajo na področjih digitalnega okolja, korporativnega tiska, dogodkov in strateškega svetovanja. V kreativnem oddelku med mlajšo generacijo izstopata nova kreativna direktorja Dunja Kristan in Anže Frantar, poleg njiju pa tudi Manca Krnel.

Manca Krnel se je nazadnje skupaj z ekipo podpisala pod Rutarjev televizijski oglas  »Plesna ljubezenska zgodba«, skrbi pa za kreativni preboj tudi pri drugih naročnikih kot so Zavarovalnica Triglav, Dipo, OMV Slovenija, Union Hotel Collection in drugi. Manca ima bogato, multižanrsko kreativno podlago. A, kot pravi sama, že celo življenje počne isto. Sestavlja, ureja, razstavlja, premeša in v smiselno, izpovedno celoto znova sestavlja podobe in besedila. Iz njih tvori nove identitete, ki se raztezajo med mnogimi mediji in formati, a vedno nosijo njen prepoznaven pečat. So drzne, estetske, če le gre mestoma duhovite in predvsem ne tonejo v sivino lokalne mediokritete. Obratno – na stilsko dovršen način vedno štrlijo ven. Preden je vstopila na PM, je svoje izkušnje kalila kot urednica revij Ambient in Gorenje Lifestyle Magazine, kot tekstopiska in kreativka na Soncu.net, pri Rdečem Oblaku, na Kabinetu 01, ustanovila je nekaj zavodov in zinov in en kripto projekt. Redno svetuje in kot urednica sodeluje s CZK, centrom za kreativnost. 

manca krnel

Dunja Kristan je zadnji dve leti soustvarjala kreativne rešitve (s poudarkom na video produkciji) za naročnike BTC City, Zavarovalnica Triglav, Krka, Arnes, Cetis in ŠUS Eurofitness. Prve marketinške izkušnje je začela nabirati kot članica upravnega odbora ŠSDMS, nato je bila predsednica največje študentske marketinške konference Fanfara. Poklicno pot je začela kot tekstopiska na agenciji Luna \TBWA, nadaljevala kot vsebinska strateginja v startupu GOAT STORY, kasneje pa je vodila blagovno znamko v IT-podjetju SciNote LLC, ki digitalizira znanstvenike (SaaS), pretežno za ameriški trg. »Kot kreativna direktorica bom sledila svojemu poslanstvu, to je ustvarjati zgodbe, ki navdihnejo, nasmejijo, orosijo oko, naježijo kožo ... in ne kradejo časa ter pozornosti. Pogumno se podajam v velike čevlje in iz srca sem hvaležna za privilegij, da sem se lahko učila od (zame) najboljših,« je povedala Kristanova.

dunja kristan
Anže Frantar je zadnja štiri leta razvijal številne domače in tuje blagovne znamke, med njimi za Porsche, Škoda, OMV Slovenija, Zavarovalnica Triglav, Lidl Slovenija, Argeta. Svoje izkušnje je nabiral kot modni bloger in se kasneje kot samostojni podjetnik pilil preko modnega novinarstva in odnosov z javnostmi za številne blagovne znamke. Hkrati je razvil tudi lastno znamko kozmetike. »V vlogi kreativnega direktorja za izbrane naročnike bom še bolj poglobljeno skrbel za prenos dobrih praks in implementacijo rešitev, ki bodo naročnikom in projektom prinašali večjo dodano vrednost. S tem pa boljšo pozicijo ob spoju glavnih vrednot agencije PM, poslovni mediji in mreže C3: kreative, kode in vsebine,« pravi.

anze frantar

Skupaj so v zadnjem obdobju soustvarjali zanimive kreativne rešitve za različne naročnike in kažejo velik potencial za ustvarjanje novih zmagovalnih idej za obstoječe in nove naročnike. Primož Inkret in Igor Savič, generalna direktorja agencije, poudarjata, da je delo z mladimi in zelo različnimi kreativci ključnega pomena za razvoj agencije, saj na določene izzive naročnikov odgovarjajo na popolnoma drug – zanje pravi način, kar je treba razumeti in spodbujati. 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji