pm
Aktualno

Razvoj kreativnih kadrov v agenciji PM, poslovni mediji

PM, poslovni mediji, marketinško-tehnološka agencija, ki obvladuje področja digitalnega marketinga, vsebinskega marketinga in strateškega komuniciranja, veliko energije usmerja v razvoj svojih kadrov.

Agencija trenutno zaposluje 45 marketinških poznavalcev, ki ustvarjajo na področjih digitalnega okolja, korporativnega tiska, dogodkov in strateškega svetovanja. V kreativnem oddelku med mlajšo generacijo izstopata nova kreativna direktorja Dunja Kristan in Anže Frantar, poleg njiju pa tudi Manca Krnel.

Manca Krnel se je nazadnje skupaj z ekipo podpisala pod Rutarjev televizijski oglas  »Plesna ljubezenska zgodba«, skrbi pa za kreativni preboj tudi pri drugih naročnikih kot so Zavarovalnica Triglav, Dipo, OMV Slovenija, Union Hotel Collection in drugi. Manca ima bogato, multižanrsko kreativno podlago. A, kot pravi sama, že celo življenje počne isto. Sestavlja, ureja, razstavlja, premeša in v smiselno, izpovedno celoto znova sestavlja podobe in besedila. Iz njih tvori nove identitete, ki se raztezajo med mnogimi mediji in formati, a vedno nosijo njen prepoznaven pečat. So drzne, estetske, če le gre mestoma duhovite in predvsem ne tonejo v sivino lokalne mediokritete. Obratno – na stilsko dovršen način vedno štrlijo ven. Preden je vstopila na PM, je svoje izkušnje kalila kot urednica revij Ambient in Gorenje Lifestyle Magazine, kot tekstopiska in kreativka na Soncu.net, pri Rdečem Oblaku, na Kabinetu 01, ustanovila je nekaj zavodov in zinov in en kripto projekt. Redno svetuje in kot urednica sodeluje s CZK, centrom za kreativnost. 

manca krnel

Dunja Kristan je zadnji dve leti soustvarjala kreativne rešitve (s poudarkom na video produkciji) za naročnike BTC City, Zavarovalnica Triglav, Krka, Arnes, Cetis in ŠUS Eurofitness. Prve marketinške izkušnje je začela nabirati kot članica upravnega odbora ŠSDMS, nato je bila predsednica največje študentske marketinške konference Fanfara. Poklicno pot je začela kot tekstopiska na agenciji Luna \TBWA, nadaljevala kot vsebinska strateginja v startupu GOAT STORY, kasneje pa je vodila blagovno znamko v IT-podjetju SciNote LLC, ki digitalizira znanstvenike (SaaS), pretežno za ameriški trg. »Kot kreativna direktorica bom sledila svojemu poslanstvu, to je ustvarjati zgodbe, ki navdihnejo, nasmejijo, orosijo oko, naježijo kožo ... in ne kradejo časa ter pozornosti. Pogumno se podajam v velike čevlje in iz srca sem hvaležna za privilegij, da sem se lahko učila od (zame) najboljših,« je povedala Kristanova.

dunja kristanAnže Frantar je zadnja štiri leta razvijal številne domače in tuje blagovne znamke, med njimi za Porsche, Škoda, OMV Slovenija, Zavarovalnica Triglav, Lidl Slovenija, Argeta. Svoje izkušnje je nabiral kot modni bloger in se kasneje kot samostojni podjetnik pilil preko modnega novinarstva in odnosov z javnostmi za številne blagovne znamke. Hkrati je razvil tudi lastno znamko kozmetike. »V vlogi kreativnega direktorja za izbrane naročnike bom še bolj poglobljeno skrbel za prenos dobrih praks in implementacijo rešitev, ki bodo naročnikom in projektom prinašali večjo dodano vrednost. S tem pa boljšo pozicijo ob spoju glavnih vrednot agencije PM, poslovni mediji in mreže C3: kreative, kode in vsebine,« pravi.

anze frantar

Skupaj so v zadnjem obdobju soustvarjali zanimive kreativne rešitve za različne naročnike in kažejo velik potencial za ustvarjanje novih zmagovalnih idej za obstoječe in nove naročnike. Primož Inkret in Igor Savič, generalna direktorja agencije, poudarjata, da je delo z mladimi in zelo različnimi kreativci ključnega pomena za razvoj agencije, saj na določene izzive naročnikov odgovarjajo na popolnoma drug – zanje pravi način, kar je treba razumeti in spodbujati. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji