publicis tiktok
Aktualno

Publicis in TikTok sta postala strateška partnerja

Publicis Groupe in TikTok sta združila moči z namenom, da bosta blagovnim znamkam ponudila dostop do ekskluzivnih raziskav in jim pomagala pri vključevanju v nakupovalne trende na TikToku.

Publicis je prva globalna mreža, ki je sklenila partnerstvo s TikTokom, z željo, da bi blagovnim znamkam in tržnikom omogočila edinstvene učne priložnosti, vpoglede in strateško svetovanje, osredotočeno na spodbujanje iskanja in nakupa izdelkov na platformi. Publicisovi naročniki bodo lahko preizkusili tudi nove TikTokove zmogljivosti in ustvarjalne rešitve, povezane s trgovino.

TikTok uvaja novo nakupovalno kulturo

TikTok predstavlja inkubatorski program, ki so ga poimenovali Community Commerce Sprint, njegov namen pa je ustvariti nekakšno skupnost za zabavo in nakupovanje. Gre za večtedenski program, na katerem se bodo osredotočili na letošnje decembrske praznike, pred katerimi želijo znamkam omogočiti možnost, da bodo na TikToku ustvarile čim bolj privlačne vsebine in oglaševalske akcije.

»TikTok se je pojavil dobesedno čez noč, a je hitro dobil pomembno vlogo pri razvijanju vzorcev nakupovanja, kar je pritegnilo našo pozornost. Verjamemo, da na stičišču ustvarjanja zanimivih vsebin in nakupovanja obstajajo zanimive priložnosti, zlasti, če so podprte z občutkom oblikovanja skupnosti in pristnostjo. Nad partnerstvom s TikTokom smo navdušeni,« je povedala Helen Lin, glavna direktorica za digitalno področje v Publicis Groupe.

#TikTokMadeMeBuyIt

Eden od primerov, kako deluje Community Commerce, je na primer uvedba ključnika #TikTokMadeMeBuyIt oz. #ToSemKupilZaradiTikToka. Tega uporabniki objavijo ob izdelkih, ki so jih odkrili na TikToku, do danes pa ima že skoraj 4 milijarde ogledov. »Vedno znova se izkaže, da ima skupnost na TikToku izjemno sposobnost, da opozori na izdelke, ki postanejo viralni in hitro tudi razprodani. S partnerstvom z globalno družbo, kot je Publicis, za blagovne znamke soustvarjamo vire, ki bodo pomagali bolje razumeti in izkoristiti neverjeten zagon na področju trgovine, ki se ta hip dogaja na TikToku,« je prepričana Khartoon Weiss, vodja globalne agencije in naročnikov na TikToku.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji