publicis tiktok
Aktualno

Publicis in TikTok sta postala strateška partnerja

Publicis Groupe in TikTok sta združila moči z namenom, da bosta blagovnim znamkam ponudila dostop do ekskluzivnih raziskav in jim pomagala pri vključevanju v nakupovalne trende na TikToku.

Publicis je prva globalna mreža, ki je sklenila partnerstvo s TikTokom, z željo, da bi blagovnim znamkam in tržnikom omogočila edinstvene učne priložnosti, vpoglede in strateško svetovanje, osredotočeno na spodbujanje iskanja in nakupa izdelkov na platformi. Publicisovi naročniki bodo lahko preizkusili tudi nove TikTokove zmogljivosti in ustvarjalne rešitve, povezane s trgovino.

TikTok uvaja novo nakupovalno kulturo

TikTok predstavlja inkubatorski program, ki so ga poimenovali Community Commerce Sprint, njegov namen pa je ustvariti nekakšno skupnost za zabavo in nakupovanje. Gre za večtedenski program, na katerem se bodo osredotočili na letošnje decembrske praznike, pred katerimi želijo znamkam omogočiti možnost, da bodo na TikToku ustvarile čim bolj privlačne vsebine in oglaševalske akcije.

»TikTok se je pojavil dobesedno čez noč, a je hitro dobil pomembno vlogo pri razvijanju vzorcev nakupovanja, kar je pritegnilo našo pozornost. Verjamemo, da na stičišču ustvarjanja zanimivih vsebin in nakupovanja obstajajo zanimive priložnosti, zlasti, če so podprte z občutkom oblikovanja skupnosti in pristnostjo. Nad partnerstvom s TikTokom smo navdušeni,« je povedala Helen Lin, glavna direktorica za digitalno področje v Publicis Groupe.

#TikTokMadeMeBuyIt

Eden od primerov, kako deluje Community Commerce, je na primer uvedba ključnika #TikTokMadeMeBuyIt oz. #ToSemKupilZaradiTikToka. Tega uporabniki objavijo ob izdelkih, ki so jih odkrili na TikToku, do danes pa ima že skoraj 4 milijarde ogledov. »Vedno znova se izkaže, da ima skupnost na TikToku izjemno sposobnost, da opozori na izdelke, ki postanejo viralni in hitro tudi razprodani. S partnerstvom z globalno družbo, kot je Publicis, za blagovne znamke soustvarjamo vire, ki bodo pomagali bolje razumeti in izkoristiti neverjeten zagon na področju trgovine, ki se ta hip dogaja na TikToku,« je prepričana Khartoon Weiss, vodja globalne agencije in naročnikov na TikToku.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji