publicis
Aktualno

Publicis Le Pont ima novega izvršnega podatkovnega direktorja

V Publicis Groupe Srednja in Vzhodna Evropa (CEE) so imenovali novega izvršnega podatkovnega direktorja za Publicis Le Pont. To je postal Adam Nykles. Njegovo imenovanje bo prispevalo k hitrejši in učinkovitejši digitalni preobrazbi podjetja.

Pred tem je bil Adam Nykles izvršni podatkovni direktor podjetja KINDRED, ki je del Publicis Groupe Češka republika. Po novem bo tesno sodeloval z vodstveno ekipo Publicis Le Pont in lokalnimi skupinami strokovnjakov za tržne podatke z namenom razvijanja inovativnih, učinkovitih in prvenstveno podatkovnih rešitev za naročnike. V Publicis Group so ob tem še izrazili svoje prepričanje, da so podatki kot kisik in jedro vsega, kar danes počnejo za naročnike.

Nykles ima sicer 12 let izkušenj v industriji digitalnega trženja z različnih področij medijskih, programskih, oglaševalsko- in marketinškotehnoloških platform, podatkov in digitalne preobrazbe. Zadnja tri leta je  vodil Center odličnosti za podatkovno in tehnološko prakso Publicis Groupe iz Prage (današnji del Le Ponta).

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji