mmm
Aktualno

Prvo partnersko sodelovanje Sheina s tekmecem

Sodelovanje bo (nekdanjima) tekmecema Shein in Forever 21 omogočilo vzajemno distribucijo izdelkov preko digitalnih kanalov obeh podjetij in fizičnih trgovin znamke Forever 21.

Ameriška trgovska modna skupina Sparc Group, pod okrilje katere sodi modna znamka Forever 21, je postala manjšinski delničar družbe Shein, ta pa bo imela tretjinski delež v Sparc Group, skupnem podjetju matičnih družb Forever 21, Authentic Brands Group in Simon Property Group. Partnerstvo bo znamki Forever 21 omogočilo povečano distribucijo izdelkov med Sheinovo bazo strank, kitajski modni velikan pa bo svoje blagovne znamke po novem razstavljal in prodajal v trgovinah Forever 21 po ZDA.

Obe podjetji upata, da bo partnerstvo pospešilo pretok znanja, povečalo bazo strank, spodbudilo pospešitev inovacij izdelkov in predvsem izboljšalo izkušnje strank.

»V Sheinu smo nad novim partnerjem navdušeni in se veselimo iskanja novih načinov, kako razveseliti naše stranke,« je dejal Donald Tang, izvršni predsednik družbe Shein. »Močna kombinacija njihovega vodilnega položaja pri fizičnih trgovinah, strokovnega znanja o razvoju blagovne znamke in naš inovativen model izdelovanja ter prodaje izdelkov bodo pomagali pri rasti obeh partnerjev, obenem pa naredili modo še dostopnejšo.«

Je na obzorju prevzem?

Partnerstvo s tekmecem pomeni pomemben premik za Shein, ki se od same ustanovitve sooča z mnogimi pravnimi izzivi z drugimi konkurenti s področja hitre mode (npr. s H&M). Težave pa imajo tudi z oblastmi, ameriški zakonodajalci namreč preiskujejo Shein zaradi njegovih delovnih in nepravilnih konkurenčnih praks. Forever 21 pa se medtem v sektorju hitre mode bori za obstanek; lansko leto se je blagovna znamka odrezala najslabše v zgodovini, zato bi ji prodaja izdelkov preko Sheina lahko pomagala pri pospešitvi rasti. Ameriški mediji sicer napovedujejo, da gre pri partnerstvu za Sheinov umazan načrt prevzema blagovne znamke Forever 21.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji