tina cipot
Aktualno

PRSS z novim vodstvom

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) ima novo vodstvo. Prihodnji dve leti bo društvo znova vodila Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija.

Člani so izvolili še podpredsednici društva – to sta Maja Ambrož, vodja tržnega komuniciranja v AMZS, in Anita Kovačič Čelofiga, policijska inšpektorica in tiskovna predstavnica v Policijski upravi Maribor. »Novo, a hkrati vsaj deloma že vešče vodstvo društva je združilo ideje, razmišljanja, supermoči in se oblikovalo z namenom, da bi PRSS slovenskim komunikatorjem ponudil poligon za soustvarjanje nove dobe komuniciranja. Svoje odgovornosti in vloge se zavedamo, zato smo že pred volitvami zavihali rokave in pripravili jasno vizijo. Stremimo k močni skupnosti, želimo si proaktivnih sekcij in verjamemo, da je združevanje modrosti prekaljenih članov ter nov veter novih formula, ki bo poskrbela, da bo komuniciranje postalo (še) bolj integrirano. Veseli smo, da je za nami zelo uspešna 23. konferenca SKOJ – motiv in dokaz, da se znamo prilagoditi in povezati, ko je to potrebno,« so za MM povedali v odboru PRSS, kjer menijo, da sta moč in prepoznavnost društva za odnose z javnostmi ključna za pretok dobrih praks in priložnosti doma in izven meja. »Želimo si povezovanj tudi z drugimi institucijami in društvi, ki tako ali drugače naslavljajo komunikatorje,« še dodajajo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji