uj
Aktualno

Prodaja preko družbenih omrežij vse močnejša

V zadnjem četrtletju leta 2022 je močno narasla prodaja preko družbenih omrežij. 56 odstotkov potrošnikov je na družbenih omrežjih v tem obdobju opravilo enega ali več nakupov.

Medijska agencija Spark Foundry na podlagi svojega vpogleda v družbena omrežja ugotavlja, da se je ta številka v primerjavi s tretjim četrtletjem leta povečala, ko je za nakup uporabilo družbene medije štiri odstotne točke manj potrošnikov. Ugotovili so tudi, da se je v istem obdobju podvojil odstotek ljudi, ki so za nakupovanje uporabili Twitter, Snapchat in Pinterest, še vedno pa sta najpogosteje uporabljeni platformi Facebook in Instagram.

Največ uporabnikov trgovine na družbenih omrežjih je mlajših od 35 let (62 odstotkov). Skoraj polovica starejših potrošnikov za nakupovanje ni uporabljala platform družbenih medijev, zato ker raje nakupujejo preko spletnih kanalov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji