bla
Aktualno

PRoblemi?

11. oktobra bo v Ljubljani enodnevni dogodek Dan odnosov z javnostmi – Dan PR. Namenjen je letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na področju odnosov z javnostmi. Obvezna udeležba za vse, ki se ukvarjate s komuniciranjem.

Med Tadejem Pogačarjem in reorganizacijo oddelka za odnose z javnostmi

Namen dogodka Dan PR  je osvetliti novosti, trende in dobre prakse na področju odnosov z javnostmi. Namenjen je predvsem mlajšemu občinstvu, ki ga želi navdušiti za delo na področju komuniciranja. Opažamo namreč, da zanimanje za ta poklic usiha, našo vlogo pa vidimo tudi v njegovi promociji. Vabljeni vsi, ki že imate nekajletne izkušnje v komuniciranju, tako iz agencij kot tudi podjetij in organizacij, pa tudi tisti, ki se z odnosi z javnostmi še ne ukvarjate, vas pa to področje zanima.

Pričakujete lahko pester nabor predavateljev, ki se bodo dotaknili odnosov z javnostmi športnih blagovnih znamk (Tadej Pogačar, Adidas), kriznega komuniciranja v času kriz, (re)organizacije oddelka odnosov z javnostmi in seveda same panoge odnosov z javnostmi na splošno. Program je še v pripravi in bo znan kmalu.

Ko naš šampion ni na kolesu

Tadej Pogačar seveda nima le kolesarske ekipe, temveč tudi tisto, ki skrbi za to, da šampion vzpostavlja odlične odnose z različnimi javnostmi. Teja Hauptman, predstavnica za stike z mediji kolesarskega asa Tadeja Pogačarja, bo predstavila, kako deluje piarovski ustroj ekipe Tadeja Pogačarja, kako je poskrbljeno za njegovo celostno podobo in športno znamko Tadej Pogačar ter njegovo fundacijo, povedala zanimive zgodbe slovenskega kolesarstva in na primerih pokazala, kakšna je običajna praksa na področju odnosov z javnostmi našega kolesarskega asa.

Vzpon odnosov z javnostmi

Dr. Dejan Verčič, profesor na Fakulteti za družbene vede in partner v družbi Herman & partnerji, se bo posvetil praksi odnosov z javnostmi, s katero se v Sloveniji ukvarja okoli sedem tisoč ljudi. Obravnava jo kot raznoliko dejavnost, ki obsega vse od pridobivanja pozornosti, ustvarjanja vtisov in grajenja ugleda do upravljanja odnosov z deležniki ter krmiljenja organizacijskih in družbenih sprememb. Čas hipermoderne, ki jo tvorijo hipernarcisizem (najprej jaz), hiperdemokratizacija (moje mnenje šteje) in hiperpotrošnja (hočem vse in hočem zdaj), je čas na pospeških, ki vznemirja in kliče po pomiritvi – upravljanju odnosov medsebojne povezanosti in soodvisnosti. Na začetku letošnjega leta je bila vrednost svetovnega trga storitev odnosov z javnostmi višja od 97 milijard ameriških dolarjev; do leta 2025 naj bi presegla 129 milijard.

Brez vplivnežev danes več ne gre

Vplivneži spreminjajo pravila igre in jim danes ne moremo več ubežati, še posebej, ko govorimo o komuniciranju blagovnih znamk. Kako učinkovito sodelovati z njimi, bo na primeru priljubljene športne znamke Adidas predstavila Julija Csipö iz agencije Propiar, pridružil pa se ji bo tudi eden od vplivnežev. Kdo je to in zakaj je izbrala prav njega, pa naj za zdaj ostane skrivnost.

Zakaj in kako reorganizirati oddelek odnosov z javnostmi?

Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacij v A1 Slovenija in A1 Srbija, je prepričan, da je delo v odnosih z javnostmi kot TikTok. Nepredvidljivo, zanimivo, zabavno. Videti je preprosto, a ni ravno »sprehod v parku«. Da bi bili tako na TikToku kot v odnosih z javnostmi uspešni, moramo čas in vire porabljati pametno. Moramo biti prilagodljivi in se hitro odzivati na trende. Dobra organizacija ekipe ni vse, a pri tem močno pomaga. Ferenc bo predstavil, kako so se izziva organizacije ekipe lotili v A1 in česa so se pri tem naučili.

»Zahvala herojem«: regijska kampanja za izboljšanje kakovosti življenj

Petra Zierer, vodja odnosov z javnostmi v hotelu Kempinski Palace Portorož, in Uroš Štanc, svetovalec v družbi Herman & partnerji, bosta predstavila družbeno odgovorno kampanjo »Zahvala herojem«, ki je bila po izboru IPRA Golden WorldAwards for Excellence 2021 izbrana v ožji krog prijaviteljev. Poslovna skupina MK Group je ob začetku pandemije ponudila partnerstvo javnim zdravstvenim sistemom in brezplačno uporabo hotelskih kapacitet zanamestitev covidnih bolnikov, organizirala strokovni posvet za vse štiri slovenske covidnebolnišnice ter poletni oddih za 100 zdravnikov in medicinskih sester v hotelu Kempinski PalacePortorož. Vse aktivnosti so bile izvedene pro bono.

Uporabnost medijskih analiz za delo komunikatorja – primer podjetja Salonit

Katja Cimermančič, vodja oddelka za medijske analize in raziskave na Klipingu, se bo pogovarjala z Majo Blatnik, direktorico odnosov z javnostmi in marketinga v podjetju Salonit Anhovo. Predstavili bosta pot komunikatorja in zakaj sploh potrebuje medijsko analizo, kako postaviti uspešne temelje, kaj vedeti pred začetkom samega spremljanja in analize objav itn. Dotaknili se bosta tudi uporabnosti podatkov, ki jih Salonit Anhovo prejme z letno medijsko analizo in metrike Indeks medijske podobe. Iz prve roke pa bomo izvedeli tudi, kakšno je delo komunikatorja v podjetju SalonitAnhovo, s kakšnimi izzivi se srečuje in kako jih rešuje.

Prednosti in pasti specializacije na področju odnosov z javnostmi

Špela Verbič, samostojna strokovnjakinja za odnose z javnostmi, bo poleg svoje poklicne poti, ki jo je pripeljala do specializacije na področju kulinarike, v svojem prispevku odgovorila na vprašanja, kot so, kako preživeti in uspeti kot samostojni specializirani piarovec, zakaj moraš najprej biti dober splošni piarovec, če hočeš biti dober specializirani piarovec, in na kaj paziti pri delu z naročniki, če vsi prihajajo iz iste industrije.

Ko klasika sreča digital

Tjaša Toni Skubic iz agencije IPPR bo predstavila, kako je pandemija koronavirusa močno pospešila digitalizacijo, tudi na področju odnosov z javnostmi. Podjetja so se »na hitro« dodatno digitalizirala, odnose z različnimi deležniki pogosteje negujejo preko spleta, vedno več sredstev vlagajo v komunikacijo preko digitalnih kanalov. Vendar to še ne pomeni, da je klasična komunikacija oziroma klasični odnosi z javnostmi »out«. Prav moderna tehnološka podjetja in uspešna (digitalna) podjetja z mlajšimi zaposlenimi se vedno bolj zavedajo, da potrebujejo ravno preplet digitalnih storitev s klasičnimi odnosi z javnostmi.

Krizno komuniciranje v času krize – koronavirus in Ukrajina

Tilen Lamut, starejši svetovalec v družbi Propiar, bo predstavil nove okoliščine, v katerih so se komunikatorji znašli ob dveh izjemnih globalnih dogodkih. Kako neprestane spremembe in pritiski javnosti vplivajo na podjetja, kakšne so komunikacijske rešitve za ohranjanje inpriložnosti za gradnjo ugleda, zakajčas in razumevanje stisk ljudi še nikoli nista igrala večjevloge kot zdaj?

Več o Dnevu PR si lahko preberete na povezavi.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji