pro pr
Aktualno

PRO PR: »Podoba podjetja se ne kupi, ampak ustvari«

Od 2. do 5. novembra bo v Sarajevu potekala 19. mednarodna konferenca PRO PR. Prestolnica BiH bo tako postala osrednja točka povezovanja in izmenjave znanja komunikacijske industrije s poudarkom na področju odnosov z javnostmi.

Udeleženci bodo na konferenci lahko prisluhnili enajstim predavanjem in šestim panelom, ki jih bo vodilo skupno 46 strokovnjakov z različnih področij komunikacijske panoge iz Velike Britanije, Turčije, Avstrije, Slovenije, Hrvaške, Srbije, Črne gore ter Bosne in Hercegovine. Naslovi panelov so že znani: »Televizija v digitalni dobi«, »Digitalni izzivi v komuniciranju«, »Interna komunikacija v času sprememb«, »Transformacija«, »Kaj stranke pričakujejo od agencije« in »Kaj agencije pričakujejo od strank«; naslovi predavanj pa so objavljeni TU.

Konference naj bi se udeležilo več kot 200 udeležencev, spremljalo pa jo bo več kot 30 predstavnikov medijev.

»Letos smo se osredotočili na domače in regijske strokovnjake, ki bodo obiskovalcem ponudili predavanja, primere dobrih praks, nova znanja in dodatno mero motivacije. Transparentna komunikacija in dostopnost podatkov sta osnova za pregledno delovanje podjetij. Verjamem, da se bo konference udeležilo mnogo ljudi, od strokovne javnosti s področja komunikacijskega menedžmenta do tistih, ki se čutijo in ki so voditelji, ki upravljajo sisteme in razumejo, da se podoba podjetja ne kupi, ampak ustvari z različnimi tehnikami in orodji komuniciranja. Danes se namreč tudi od voditeljev zahteva, da razumejo osnove posameznega področja, da lažje in bolje sledijo njegovemu razvoju. Odnosi z javnostmi so ena od pomembnješih funkcij managementa vsakega podjetja,« je povedal Danijel Koletić, predsednik organizacijskega odbora in ustanovitelj konference. Ob tem ni pozabil omeniti digitalizacije, ki komuniciranju postavlja nove standarde. »Komunikatorji, voditelji in odločevalci se moramo zahvaljajoč digitalni preobrazbi nenehno izobraževati in učiti, da ostanemo konkurenčni,« je dodal.

498

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

nikolova
29. 11. 2022

Na avgustovski konferenci Conventa Crossover, kjer so letos še več poudarka namenili…

»Stalno komuniciranje, da ste naredili korake na poti k trajnosti, bo prispevalo k spreminjanju ustaljenih norm in ljudje bodo sprejeli, da je…

zapancic
28. 11. 2022

V petek so na 38. Slovenskem knjižnem sejmu razglasili knjgo leta. To je postala knjiga…

David Zupančič v knjigi ne skriva, da je zdravniški poklic naporen. Kljub temu pravi, da ne razmišlja o spremembi kariere. »Konec koncev potrebujem…

kristina gregorc
19. 11. 2022

Kristina Gregorc ima pri svojih zgolj 27-ih letih za seboj že zavidljivo karierno pot. A…

»Menim, da leta pravzaprav niso pomembna. Prevečkrat na vse gledamo skozi prizmo let – tako pri mlajših kot starejših – in potem si že na podlagi…

Naši avtorji