Pro Plus okrepil oddelek trženja
Oddelek trženja na Pro Plusu sta kot vodji projektov okrepila Katja Ahčin in Jure Butinar.
Katja Ahčin se je ekipi trženja na Pro Plusu pridružila pred nekaj meseci kot vodja projektov televizijskega trženja. Njeno ključno vodilo je proaktivno sodelovanje z naročniki. Je zagovornica inovativnih pristopov in učinkovitih kreativnih rešitev za naročnika, ki vodijo do dolgoročnih partnerstev in zadovoljstva na obeh straneh. Za seboj ima več let izkušenj na področju prodaje in trženja. V preteklosti je bila zaposlena v sektorju izdelkov široke potrošnje v distribucijskem podjetju Orbico, v oddelku multinacionalke Procter & Gamble je kot skrbnica prodajnega prostora uspešno izpeljala več projektov na prodajnih mestih slovenskih trgovcev, v vlogi skrbnice ključnih kupcev pa je bila odgovorna za predstavitev nove skupine izdelkov blagovne znamke Jacobs na slovenski trg.
Iskanje rešitev za poslovne izzive je del njegovega vsakdana
Jure Butinar, ki se je pridružil oddelku trženja na Pro Plusu kot vodja projektov, svoje analitično znanje dopolnjuje z ustvarjalnostjo in učinkovitostjo odnosov s poslovnimi partnerji. Pravi, da iskanje rešitev za poslovne izzive predstavlja del njegovega vsakdana, zagnanost in pridobljene izkušnje pa izhodišče za postavljanje novih mejnikov.
Svoje izkušnje je pridobival tudi v družbi Mercator kot del marketinške ekipe, ki je snovala začetke spletne trgovine M Tehnike in jo skupaj s celotnim kadrom tehnične divizije postavila na zemljevid najpomembnejših trgovcev s tehničnim blagom. Odgovoren je bil za koordinacijo priprave raznovrstnih marketinških in tržnih aktivnosti ter skrbel za učinkovito zunanje oglaševanje.