razsodisce t2
Aktualno

Pritožba zoper oglaševanje T-2 ni utemeljena

Na pritožbo zoper oglas družbe T-2, ki naj bi kršil določila Slovenskega oglaševalskega kodeksa, je Oglaševalsko razsodišče presodilo, da pritožba ni utemeljena.

Oglaševalska akcija družbe T-2 »Vsak ima svoj optimum, T-2 ima Optimum za vse. Oranžni Optimum.« je zbudila veliko pozornosti, o čemer smo pisali tudi v MM-u. Nanjo se je na Oglaševalsko razsodišče pritožila potrošnica, ki meni, da oglaševanje krši določila 2.4. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK). Vlagateljica ocenjuje, da se spolna namigovanja v okviru predmetne akcije uporabljajo zgolj zaradi šokiranja oziroma zbujanja pozornosti brez smiselne povezave z oglaševano storitvijo. Dodaja, da se je pred kratkim vrnila iz tujine in ne pozna oglaševalca, družbe T-2. Ko je videla oglase na zunanjih oglasnih površinah in na televiziji, iz njih ni uspela razbrati, kaj T-2 ponuja oziroma oglašuje.

Niso prepoznali elementov domnevno nedostojnega oglaševanja

Razsodišče je presodilo, da pritožba ni utemeljena, saj ni prepoznalo elementov domnevno nedostojnega oglaševanja. Med drugim so zapisali: »V javnosti je negativen odziv pri nekaterih potrošnikih sprožila predvsem upodobitev dveh istospolno usmerjenih oseb, ki se poljubljata, a zgolj zato nikakor ni mogoče govoriti o kršitvah določil SOK, kot je tudi Razsodišče že presodilo v Razsodbi št. 325.« Na prošnjo Tržnega inšpektorata RS je k isti akciji podalo tudi mnenje o že objavljenem oglaševanju.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji