razsodisce t2
Aktualno

Pritožba zoper oglaševanje T-2 ni utemeljena

Na pritožbo zoper oglas družbe T-2, ki naj bi kršil določila Slovenskega oglaševalskega kodeksa, je Oglaševalsko razsodišče presodilo, da pritožba ni utemeljena.

Oglaševalska akcija družbe T-2 »Vsak ima svoj optimum, T-2 ima Optimum za vse. Oranžni Optimum.« je zbudila veliko pozornosti, o čemer smo pisali tudi v MM-u. Nanjo se je na Oglaševalsko razsodišče pritožila potrošnica, ki meni, da oglaševanje krši določila 2.4. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK). Vlagateljica ocenjuje, da se spolna namigovanja v okviru predmetne akcije uporabljajo zgolj zaradi šokiranja oziroma zbujanja pozornosti brez smiselne povezave z oglaševano storitvijo. Dodaja, da se je pred kratkim vrnila iz tujine in ne pozna oglaševalca, družbe T-2. Ko je videla oglase na zunanjih oglasnih površinah in na televiziji, iz njih ni uspela razbrati, kaj T-2 ponuja oziroma oglašuje.

Niso prepoznali elementov domnevno nedostojnega oglaševanja

Razsodišče je presodilo, da pritožba ni utemeljena, saj ni prepoznalo elementov domnevno nedostojnega oglaševanja. Med drugim so zapisali: »V javnosti je negativen odziv pri nekaterih potrošnikih sprožila predvsem upodobitev dveh istospolno usmerjenih oseb, ki se poljubljata, a zgolj zato nikakor ni mogoče govoriti o kršitvah določil SOK, kot je tudi Razsodišče že presodilo v Razsodbi št. 325.« Na prošnjo Tržnega inšpektorata RS je k isti akciji podalo tudi mnenje o že objavljenem oglaševanju.

Intervju

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Športne televizije smo bile med najbolj prizadetimi dejavnostmi, saj je bila naša osnovna dejavnost, t. i. core business, prekinjena praktično po…

Naši avtorji