modrinic, spindler
Aktualno

Pristop s številnimi kadrovskimi spremembami

Vodenje integriranih tržnih komunikacij na Pristopu prevzema Ula Spindler, mesto kreativne direktorice zaseda Mirka Modrinić.

V skladu s strategijo pametne integracije skupine, ki so jo na Pristopu sprejeli preteklo leto, vodenje kompetenčnega centra za tržno komuniciranje prevzema partnerica in članica uprave Ula Spindler. Po dolgoročnem sodelovanju se z mesta kreativnega direktorja poslavlja Aljoša Bagola, na Pristop pa prihaja Mirka Modrinić, ki je do sedaj opravljala delo kreativne direktorice na agenciji Imago Bold.

Ula Spindler prevzema vodenje kompetenčnega centra za tržno komuniciranje

Ula Spindler, partnerica in članica uprave na Pristopu, prevzema vodenje kompetenčnega centra za tržno komuniciranje. Kot partnerica z dvema desetletjema izkušenj s področja vodenja interdisciplinarnih ekip strokovnjakov, bo omogočala upravljanje in razvoj največjega centra znotraj Pristopovega vesolja v nepredvidljivih časih ter v skladu s strategijo integracijo skupine močneje povezala ključne sestavne dele tržnih komunikacij – digitalnega komuniciranja in marketinga, vsebinskega marketinga, marketinških odnosov z javnostmi in izkustvenega marketinga ter dogodkov.

ula spindler

Spremembe v kreativni ekipi

V Pristopovo kreativno ekipo 1. junija 2020  prihaja nova kreativna direktorica Mirka Modrinić, dosedanja kreativna direktorica na agenciji Imago Bold, ki je pridobivala izkušnje kot vodja kreativnih ekip v različnih agencijah in snovala učinkovite zgodbe za vodilne znamke v regiji. Mirka je tudi prejemnica številnih domačih in mednarodnih nagrad.

mirka modrinic

Z mesta kreativnega direktorja na Pristopu pa se poslavlja Aljoša Bagola. Aljoša je v zadnjih dveh letih predal funkcijo vodenja kreativne ekipe in postopoma zmanjševal obseg dela ter postavljal temelje za nadaljevanje svoje poslovne poti tudi izven sveta oglaševanja. V prihodnosti ostaja zunanji sodelavec 70-članske ekipe tržnega komuniciranja na Pristopu. »Po skoraj dvajsetih letih dela na agenciji Pristop, sem se odločil za samostojno pot. Ta ne bo več izključno oglaševalske narave, saj v ospredje stopajo predavateljstvo, knjižno ustvarjanje, kreativno svetovanje in izobraževanje. Dvajset let biti del tako izjemne agencije in jo imeti priložnost soustvarjati, je bil zame velik privilegij, zato sem vesel, da sodelovanje na izbranih projektih nadaljujemo v dobrih odnosih,« je ob začetku svoje samostojne poti zapisal Aljoša Bagola. 

bagola

Tudi Petra Muth Zupanc na samostojno poslovno pot

Tudi Petra Muth Zupanc se po uspešnem vodenju kompetenčnega centra za tržno komuniciranje odpravlja na samostojno poslovno pot. »Po petnajstletnem sodelovanju sem začutila, da je čas, da v svojem življenju naredim prostor za nove, še neznane izzive. Ponosna sem, da se poslavljam po doslej najbolj uspešnem poslovnem letu. Izjemno hvaležna sem za vsa leta sodelovanja in verjamem, da bo Pristop žel vesolje uspehov še naprej,« je povedala ob slovesu.

 

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji