bloomberg
Aktualno

Prihaja Bloomberg Adria

Prihodnje leto bo začela delovati Bloomberg Adria, prva informativna večplatformna mreža poslovnih novic za Jugovzhodno Evropo.

Prva regijska informativna mreža za poslovne novice v Jugovzhodni Evropi bo na voljo na več platformah, uredniška središča pa bodo vzpostavljena v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Severni Makedoniji. Bloomberg Adria bo preko televizijskih, tiskanih, digitalnih, mobilnih in družbenih medijev nudila poslovne in finančne novice, analize ter podatke rastoči skupnosti poslovnih odločevalcev in bodočih vodij v regiji. 

Medijsko središče, ki bo združevalo lokalno poročanje z izčrpnim pokrivanjem globalnega gospodarstva in trgov, se bo pri tem naslanjalo na moč 2.700 novinarjev in analitikov mreže Bloomberg News iz več kot 120 držav. Uporabnikom bodo na voljo prevedene vsebine mreže Bloomberg News kot tudi izvirne vsebine, ki jih bodo ustvarjala uredništva v Ljubljani, Zagrebu, Beogradu, Sarajevu in Skopju.

Soo Kang, globalna vodja Bloomberg Media Distribution, je ob tem povedala, da želijo ustvariti vodilno večplatformno medijsko družbo za poslovne in finančne novice, ki nudi zaupanja vredne vsebine, podkrepljene s podatki. »Bloomberg Adria širi naše globalne vsebine novemu občinstvu v Jugovzhodni Evropi, ki v želji po dobri obveščenosti išče kakovostne novice s področja svetovnega gospodarstva,« pravi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji