bla
Aktualno

Pridružite se spletnemu panelu IAB Slovenija!

Zavod IAB Slovenija se že od leta 2014 ukvarja z aktivno promocijo in podporo razvoju digitalnega in interaktivnega oglaševanja. V tem času so naredili velike korake k večji transparentnosti digitalnega trga.

Pri tem velja omeniti predvsem projekta AdEx in »Trendi digitalnega marketinga«, ki člane IAB Slovenija in širšo javnost vsako leto usmerjata pri plovbi skozi razburkano morje digitalnega oglaševanja. K temu želijo letos dodati še en pomemben košček sestavljanke. Skupaj s partnerjem in članom IAB Slovenija, podjetjem Arhea, so zasnovali strokovno-raziskovalni IAB panel, za katerega upajo, da bo postal stalen vir podatkov in uvidov v razvoj slovenskega digitalnega trga. Izkušnje so jim namreč pokazale, da v Sloveniji najbolj primanjkuje podatkov o trgu, ki pa so za razvoj trga tudi najbolj pomembni. Člani IAB Slovenija namreč vedno znova najbolje ocenijo projekte, ki jim prinašajo uporabne uvide v trg in s tem konkurenčno prednost.

Ustvariti digitalno skupnost, ki sloni na vzajemnem odnosu

Panel pa ni namenjen samo članom. Za cilj so si zadali ustvariti digitalno skupnost, ki sloni na vzajemnem odnosu. Vsak, ki bo prispeval podatke v panel, bo v zameno dobil rezultate in tako pridobil pomembne informacije za svoj nadaljnji razvoj. Osnovni cilj Zavoda IAB Slovenija je pospešitev naložb v digitalno oglaševanje, zato se v panel lahko vključi vsak (kot posameznik ali kot del podjetja), ki je tako ali drugače aktiven na področju digitalnega marketinga. V zahvalo za čas, namenjen sodelovanju v panelu, bodo vsi sodelujoči prejeli podrobnejše izsledke raziskav in še več – pri nekaterih pomembnejših temah bodo deležni tudi srečanj v živo, ki bodo služila za še hitrejši prenos izkušenj in izsledkov iz strokovno-raziskovalnega IAB panela v prakso.

Vabljeni vsi strokovnjaki za digitalni marketing

Zato Zavod IAB Slovenija vabi k sodelovanju vse strokovnjake digitalnega marketinga. Ob pridružitvi panelu boste odgovorili na nekaj začetnih vprašanj o svojih digitalnih aktivnostih in orodjih, ki jih uporabljate. Sčasoma pa bodo sledila še druga, podrobnejša vprašanja. Kot namreč vemo, se digitalno okolje spreminja zelo hitro, zato so hitre informacije in pregledi trga morda celo pomembnejši kot tisti obsežnejši.

Kako se lahko pridužite? Če ste med tistimi, ki ste že aktivni v Zavodu IAB Slovenija ali v digitalnem marketingu nasploh, obstaja velika možnost, da vas vabilo že čaka v vašem poštnem predalu. V nasprotnem primeru pa vas vabijo, da s skeniranjem QR-kode obiščete portal, kjer oddate svoje podatke.  

bla

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji