
»Pri skrbi za varen dom smo na pravi poti«
Med včerajšnjimi prejemniki nagrad marketinška odličnost je Zavarovalnica Triglav, ki je slavila v kategoriji odličnost marketinškega projekta oz. v podkategoriji odziv na izredne okoliščine s projektom »Ali tveganje živi na vašem naslovu?«.

Tina Guček
Kot so za MM povedali v Zavarovalnici Triglav, je nagrada priznanje, da so pri skrbi za varen dom na pravi poti, obenem pa potrditev, da so s premišljenim, podatkovno podprtim in družbeno odgovornim pristopom uspeli nagovoriti pomembno temo in jo približati ljudem na način, ki spodbuja razmislek in ukrepanje. »Ponosni pa smo tudi na projekta 'Vsi smo v redu. Vsi smo Triglav.' in 'Mikromobilno sobivanje', ki sta se v tekmi za nagrado marketinške odličnosti uvrstila med finaliste,« dodaja Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav.
Kot pravi, je bil razvoj nove funkcionalnosti v digitalni poslovalnici i.triglav, s katero lahko prebivalci preverijo stopnjo izpostavljenosti svoje nepremičnine naravnim nesrečam, njihov neposreden odziv na posledice predlanskih najobsežnejših poplav in neurij v zgodovini Slovenije.
Pri snovanju projekta »Ali tveganje živi na vašem naslovu?«, ki so ga letos še nadgradili, jih je vodila skrb za varnost doma prebivalcev po vsej Sloveniji. »Svoja prizadevanja na tem področju pa bomo z letošnjo kampanjo, katere začetek je predviden v prvi polovici junija, še krepili. Na različnih ravneh namreč želimo širiti zavedanje prebivalcev o pomenu skrbi za varen dom, prepoznavati tveganja, poudariti pomen preventivne zaščite in ustreznega zavarovanja,« je še dejala Tjaša Kolenc Filipčič.