barcaffe
Aktualno

Pri kavi najbolj cenimo stalno kakovost skozi čas

Slovenci na leto spijemo kar 400 milijonov skodelic turške kave Barcaffè, pravijo pri tej blagovni znamki kave, za katero je bilo leto 2020 jubilejno leto. Praznovala je namreč že svojo 50. obletnico.

Po raziskavi podjetja Ipsos, izvedeni med 1000 ljubitelji kave, starih od 16 do 65 let, Slovenci pri kavi Barcaffè najbolj cenimo njeno nespremenjeno kakovost skozi čas, označujeta pa jo tudi ugled in zaupanje v znamko.

 »V iztekajočem se letu smo zaradi vašega neizmernega zaupanja in ljubezni do kave spisali najbolj uspešno zgodbo doslej. Barcaffè je najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji, zaupanje vanjo pa se iz leta v leto še krepi,« pravijo pri Barcaffèju. Kot so dodali, so minulo posebno leto, ki je bilo tudi leto njihovega polstoletnega jubileja, obarvali še posebej praznično, s številnimi spletnimi dogodki in razvajanji za ljubitelje kave v zahvalo za desetletja zvestobe. Med drugim so v sodelovanju z mlado slovensko ilustratorko Anjo Horvat zasnovali posebno kolekcijo kavnih skodelic, zgodbo o petih desetletjih priljubljene kave pa si lahko preberete tu.

barcaffe

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji