nkbm
Aktualno

Preskočite zmenke in se kar poročite - v banki

Na valentinovo je Nova KBM v sodelovanju z agencijo Imago Bold pripravila dogodek, v okviru katerega so pari lahko preskočili klasično vrtnico, bonboniero in zmenek ter se kar »poročili«.

V poslovalnici Nove KBM Ljubljana Center na Stritarjevi 2 so pare pričakali cvetje, poročna koračnica, družice in matičar, sicer znani voditelj Luka Korenčič. Pare je simbolično poročil v izvirnem obredu ter jim razložil, da je po opravljeni poroki čas za pravi preizkus predanosti – skupno odločitev za kredit. »Bančništvo ima širok nabor storitev, kjer so navade strank popolnoma nasprotne. Če pri transakcijskih računih velja pravilo, da se posameznik prej loči kot menja banko, pa pri kreditih stranke takšne »zvestobe« ne poznajo. Ponudba in pogoji kredita so ključni, stranke so v tem primeru izredno prilagodljive in hitro menjajo banko, čeprav se storitev in zavedanje odgovornosti pri bankah razlikuje,« je za MM povedal Jure Bračko, direktor korporativnega komuniciranja in marketinga Nove KBM. »V tej oglaševalski akciji smo hoteli vnesti več svežine in drznosti pri komuniciranju potrošniških kreditov, ki so v Novi KBM varen produkt. Hkrati pa posameznike povabiti v poslovalnice, kjer pri naših strokovnjakih dobijo vse potrebne informacije. Skupna odločitev za kredit – ki jo je agencija Imago Bold uspešno prepletla z valentinovim – je namreč pokazatelj predanosti, a hkrati mora biti odgovorna in načrtovana,« zaključuje Bračko.

Valentinov dogodek je bil uvod v oglaševalsko akcijo, ki bo trajala do konca februarja, v Novi KBM pa že razmišljajo o nadgradnji tovrstnega komuniciranja.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji