gorenje studio
Aktualno

Prenovljen prodajni Studio Hisense Gorenje v Ljubljani

Na Brnčičevi ulici v Ljubljani so odprli prenovljeni prodajni salon Hisense Gorenje Studio, ki se razprostira na 1.200 kvadratnih metrih, v njem pa najdete bogato ponudbo izdelkov za dom blagovnih znamk Hisense in Gorenje.

V prodajnem studiu lahko obiskovalci na enem mestu najdejo vse za dom – od kuhinj, bele tehnike, malih gospodinjskih aparatov, sesalnikov in klimatskih naprav do visokotehnoloških laserskih televizorjev. Ko so načrtovali prenovo studia, so za zagotavljanje odlične nakupovalne izkušnje sledili najnovejšim arhitekturnim smernicam, predvidevajo pa, da bo največ pozornosti obiskovalcev požela tako imenovana Hisense TV Experience Room. Ta kupcem omogoča neposredno izkušnjo in doživetje laserskega televizorja Hisense, testirajo pa lahko tudi druge televizorje, ki se prilagajajo različnim scenarijem uporabe – od ljubiteljev kina do športnih prenosov, igričarstva itd.

gorenje studio1

Na prvem mestu so uporabniki

»Gorenje je v Sloveniji največji izvoznik in drugi največji zaposlovalec v državi. S svojimi gospodinjskimi aparati je v Evropi prepoznana in cenjena blagovna znamka z več kot 70-letno tradicijo. Na področju tržnih deležev dosegamo zavidljive rezultate – vsak tretji prodani aparat v Sloveniji, je aparat blagovne znamke Gorenje. Še posebej pa smo ponosni na dejstvo, da smo z blagovno znamko Hisense na področju avdio-video segmenta osvojili več kakor 20 odstotkov tržnega deleža in da smo drugi igralec na slovenskem trgu po številu prodanih televizorjev,« je na dogodku povedal Matjaž Vodopivec, direktor podjetja Gorenje GSI. Hkrati je dodal, da so z novim studiem želeli na prvo mesto postaviti kupce oz. uporabnike njihovih aparatov.

Kupcev tehnologija ne zanima

Z njim se je strinjal tudi Denis Oštir, direktor poslovnega razvoja VIDAA, ki pravi, da se zavedajo, da imajo na področju odlične tehnološke izdelke, a to vendarle postavljajo nekoliko v ozadje. »Hisense je na mnoge trge, tudi na slovenskega, prišel kot nov igralec, a se je to hitro spremenilo. Lahko povem, da je bil decembra 2022 na prvem mestu na svetu glede prodaje televizorjev in da v novem studiu uporabnikom nudimo vse, kar Hisense ponuja. Omeniti velja še, da kljub temu, da se ogromno govori o tehnologijah, ta večine uporabnikov niti ne zanima. Oni preprosto iščejo televizijo, ki bo primerna njihovemu načinu uporabe in to bodo našli v našem experience centru,« je povedal Denis Oštir.

gorenje studio2

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji