sof nagrajenci vsi
Aktualno

Predstavljamo vse nagrajence SOF-a 2020. Čestitke vsem.

O najodmevnejših nagradah letošnjega SOF-a smo poročali že včeraj takoj po prireditvi, spodaj pa najdete seznam vseh del, ki jim je žirija namenila nagrade.

Največ, sedem nagrad, sta prejela Spar Slovenija in NLB z odmevnima projektoma »Mlečne knjige« in »Pobuda Gledališki tolmač« (NLB je eno nagrado prejela še za akcijo »Zlata lisica. Doma v Mariboru«). S petimi nagradami jima sledita Big Bang (»Uau«) in A1 Slovenija (za »Dobro jutro, čustva!«, »Darila najdete pri A1« in »Risanka Lužasta zabava«).

Lestvica agencij

Med agencijami je najbolj slavila Futura DDB, ki je domov odšla z nagrado SOF SOF-a, poleg nje pa je prejela še šest zlatih in dve srebrni nagradi. Zelo uspešni so bili tudi v Grey Ljubljana (ena velika, štiri zlate in štiri srebrne nagrade) ter v agencijah Pristop (ena velika, dve zlati, tri srebrne) in Renderspace (ena velika, dve zlati in dve srebrni nagradi).

 

Agencija

Število zbranih točk

Futura DDB

104

Grey Ljubljana

88

AV studio

35

Pristop

30

Agencija 101

28

Renderspace

23

Bright

20

DROM Agency

19

Innovatif

17

Arnoldvuga+

16

Zlate in srebrne nagrade

Poleg nagrad SOF SOF-a (»Mlečne knjige«, ki jo je za Spar Slovenija zasnovala Futura DDB) in velikih nagrad (»Uau. komunikacijska platforma« agencij Renderspace in Pristop za Big Bang, ter »Pobuda Gledališki tolmač« Grey Ljubljana za NLB) je žirija nagrade podelila še naslednjim delom:

Zlate nagrade (sekcija KAJ):

• v skupini K1 Film: »Jutro na Krasu« (Bright za Kras)

• v skupini K4 Zvok: »LCA v ravnovesju« (AV studio za Mlekarno Celeia) in »Dobro jutro, čustva!« (Grey Ljubljana za A1 Slovenija)

• v skupini K5 Spletne & mobilne komunikacije: »Mlečne knjige« (Futura DDB za Spar Slovenija)

• v skupini K6 Integrirane komunikacije: »Mlečne knjige« (Futura DDB za Spar Slovenija)

• v skupini K7 Oblikovanje: »Friderik« (Innovatif za Ljubljanski grad) in »Waniac vinski koledar – komplet za degustacijo vin in promocijsko orodje za 24 butičnih vinarjev iz Slovenije« (Bojana Fajmut za M.Y. inženiring, Ljubljana, Slovenia)

• v skupini K8 Obrtna odličnost: »Jutro na Krasu« (Bright za Kras), »Uau.« (Renderspace in Pristop za Big Bang) in »Vzajemna 20 let« (Futura DDB za Vzajemno)

Zlate nagrade (sekcija ZAKAJ):

• v skupini Z1 Aktivacija: »Mlečne knjige« (Futura DDB za Spar Slovenija)

• v skupini Z2 Upravljanje znamke: »Uau. komunikacijska platforma« (Renderspace in Pristop za Big Bang), »Štartaj Slovenija« (Formitas Creative za Spar Slovenija) in »Pobuda Gledališki tolmač« (Grey Ljubljana za NLB)

• v skupini Z3 Doseg: »Mlečne knjige« (Futura DDB za Spar Slovenija) in »Pobuda Gledališki tolmač« (Grey Ljubljana za NLB)

• v skupini Z4 Inovativnost: »Mlečne knjige« (Futura DDB za Spar Slovenija)

• v skupini Z5 Oznamčene vsebine: »Mercator Mali šef 2019« (Arnoldvuga+ za Mercator)

• v skupini Z6 Družbeno dobro: »Pobuda Gledališki tolmač« (Grey Ljubljana za NLB)

Srebrne nagrade (sekcija KAJ):

• v skupini K1 Film: »Zaupaj v svojo pot« (Pristop za Zavarovalnico Generali), »Uau.« (Renderspace in Pristop za Big Bang), »Vzajemna 20 let« (Futura DDB za Vzajemno) in »LCA v ravnovesju« (AV studio za Mlekarna Celeia)

• v skupini K2 Tisk & publikacije: »Gledawc« (Renderspace in Pristop za Big Bang)

• v skupini K3 Ambientalne komunikacije: »Vse nas nekaj muči – disko« (Agencija 101 za Next Media), »Vse nas nekaj muči – pop hiti« (Agencija 101 za Next Media) in »Vse nas nekaj muči – playback« (Agencija 101 za Next Media) – nagrajena kot del serije in »Maxi gourment market – interaktivna svetlobna vitrina« (Arnoldvuga+ za Mercator)

• v skupini K4 Zvok: »Ivan« (Zavod Radio Študent za Atlantic Droga Kolinska, Živilska industrija) in »Zvočno znamčenje Mastercard Slovenija« (Mayer McCann za Mastercard Slovenija)

• v skupini K5 Spletne & mobilne komunikacije: »Cockta Freedom Squad« (DROM Agency za Atlantic Droga Kolinska, Živilska industrija), »Risanka Lužasta zabava« (A1 Slovenija za A1 Slovenija) in »Jošt – pregovorno dober« (Internavti za Ljubljanske mlekarne)

• v skupini K7 Oblikovanje: »Bjana Blanc de noir Director's cut« (Futura DDB za Bjano)

• v skupini K8 Obrtna odličnost: »LCA v ravnovesju« (AV studio za Mlekarno Celeia), »Zlata lisica. Doma v Mariboru.« (Internavti za NLB), »Pir.« (Squareme za Pivovarno Mali Grad) in »Risanka Lužasta zabava« (A1 Slovenija)

Srebrne nagrade (sekcija ZAKAJ):

• v skupini Z1 Aktivacija: »Pobuda Gledališki tolmač« (Grey Ljubljana za NLB)

• v skupini Z2 Upravljanje znamke: »Dobro jutro, čustva!« (Grey Ljubljana za A1 Slovenija) in »Friderik« (Innovatif za Ljubljanski grad)

• v skupini Z3 Doseg: »Eno polnjenje. Cela zgodba.« (DROM Agency za Renault Nissan Slovenija) in »@mati, kave bi!« (DROM Agency za Lidl Slovenija)

• v skupini Z4 Inovativnost: »LCA v ravnovesju« (AV studio za Mlekarna Celeia)

• v skupini Z5 Oznamčene vsebine: »Po domače mal' drugače« (Agencija 101 za Porsche Slovenija), »Pobuda Gledališki tolmač« (Grey Ljubljana za NLB), »Triglav Lab« (Gigodesign za Zavarovalnico Triglav) in »Bagel s Petrola« (Agencija 101 za Petrol)

• v skupini Z6 Družbeno dobro: »Dobro jutro, čustva!« (Grey Ljubljana za A1 Slovenija)

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji