twitter
Aktualno

Preberi, preden deliš

Twitter vas bo po novem opozoril ob deljenju članka, na katerega niste kliknili oziroma ga prebrali.

Ena od perečih problematik pri širjenju neresničnih ali pomanjkljivih informacij – sploh v času, ko o koronavirusu vsi vedo vse – je vselej tudi dejstvo, da je ogromno člankov deljenih, ne da bi jih uporabnik sploh prebral. S testiranjem varnostnega »ventila«, ki sočasno deluje kot opozorilo, da naslovi ne povedo vse zgodbe, in nagovorom k previdnosti in branju članka kot celote so z omejenim številom uporabnikom začeli že oktobra 2020. Kot so poudarili v njihovi službi za odnose z javnostmi, se »ventil« nanaša na vse članke in publikacije. Čeprav je za marsikoga »zver že ušla z verige« in se Twitter trudi (po)gasiti požar, pa je težko porekati, da ne gre za korak v pravo smer.

twitter

Opozorilo pred delitvijo članka, na katerega niste kliknili

Majhen poseg v uporabniško izkušnjo

Po ugotovitvah Zorana Savina, direktorja Zavoda IAB, gre za majhen poseg v izkušnjo samo, ki pa daje uporabniku možnost, da preveri, kaj deli naprej. Enako si želi videti na drugih družbenih omrežjih. »Dodal bi še recimo, da bi ob posredovanju naprej pisalo, ali si 'prebral' članek ali nisi. Ne samo, da se s tem izognemo prenosu stvari, ki jih ne razumemo ali zares ne poznamo, ampak ob tem še podpiramo pisce, vsebino in morebitno oglaševanje na strani.«

V pričakovanju novih drznih potez

Twitter po besedah Denisa Oštirja, direktorja poslovnega razvoja za področje Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike v Hisensejevem hčerinskem podjetju VIDAA, zelo resno jemlje razmere, v katerih se je znašel svet. Čeprav mnogo prepozno so se po njegovih opažanjih neprimerno resneje od drugih platform lotili vprašanja lažnih novic in njihove distribucije. »To med uporabniki povzroča negovodanje, ampak to je edini možen korak. Pričakujem veliko drznih potez platforme v prihodnjih mesecih ali letu. Ne bi bil presenečen, če bi presedlali na naročniški model (s tem se rešijo pritiska algoritmov, ki vedno preferirajo teme, ki razburjajo in delijo), kot tudi ne, če bi se vpletli v boj za nakup katerega od novičarskih medijev (CNN je naprodaj, kot slišim). Ker v resnici je Twitter kot platforma najbolj uporaben in učinkovit predvsem kot distribucijsko orodje za novice. Izjemno zanimivi časi so pred nami.«

V okviru varnostnih ukrepov ukinili Donalda Trumpa

Twitter je poleg Facebooka že vrsto leto deležen levjega deleža kritik na račun netransparentnosti, širjenja lažnih novic, terorizma, teorij zarot in vsega vmes. Že lani junija so napovedali vrsto ukrepov tako imenovanega preverjanja dejstev in »blokade« neprimernih vsebin. Nekateri med njimi so zelo razklali javnost. Med drugim so za nekaj časa »ukinili« nekdanjega ameriškega predsednika Donalda Trumpa.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji