Popolno ujemanje ... do tekme
Publicis Dublin je za Heineken na Irskem zasnoval oglaševalsko akcijo, s katero želijo proslaviti Heinekenovo desetletno podporo ragbiju.
V središče akcije, ki so jo poimenovali »Popolno ujemanje« (»Perfect match«), so postavili tri pare, ki se med seboj odlično ujamejo ... vse do ragbijske tekme. Ker navijajo za različne ekipe, se v času tekme med njimi razvije rivalstvo, ki ga ne pomiri niti steklenica piva. V Publicisu pravijo, da gre za veliko akcijo, kakršne običajno pripravljajo za globalni trg. »Ker je Heineken ikona med blagovnimi znamkami, smo se dobro zavedali, da mora tudi lokalna oglaševalska akcija zadostiti visokim kreativnim in produkcijskim standardom in mislim, da nam je to tudi uspelo,« je ob predstavitvi kampanje povedal Jimmy Murphy, poslovni direktor pri Publicisu.
Poleg televizijskega oglasa bo akcija prisotna tudi na spletu in družbenih omrežjih.