heineken ragbi
Aktualno

Popolno ujemanje ... do tekme

Publicis Dublin je za Heineken na Irskem zasnoval oglaševalsko akcijo, s katero želijo proslaviti Heinekenovo desetletno podporo ragbiju.

V središče akcije, ki so jo poimenovali »Popolno ujemanje« (»Perfect match«), so postavili tri pare, ki se med seboj odlično ujamejo ... vse do ragbijske tekme. Ker navijajo za različne ekipe, se v času tekme med njimi razvije rivalstvo, ki ga ne pomiri niti steklenica piva. V Publicisu pravijo, da gre za veliko akcijo, kakršne običajno pripravljajo za globalni trg. »Ker je Heineken ikona med blagovnimi znamkami, smo se dobro zavedali, da mora tudi lokalna oglaševalska akcija zadostiti visokim kreativnim in produkcijskim standardom in mislim, da nam je to tudi uspelo,« je ob predstavitvi kampanje povedal Jimmy Murphy, poslovni direktor pri Publicisu.

Poleg televizijskega oglasa bo akcija prisotna tudi na spletu in družbenih omrežjih.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji