pride
Aktualno

Poljub oglaševalskih »megamaskot«

Burger King je v okviru Parade ponosa v Helsinkih predstavil oglas, v katerem se poljubljata njihov »kralj« in McDonald'sov klovn Ronald.

Oglas, ki je nastal v sodelovanju z agencijo TBWA, so poimenovali »Ljubezen premaga vse« (»Love Conquers All«). Po letih (desetletjih, če smo natančni) medsebojnega zbadanja in smešenja v oglasih sta si tekmeca »privoščila« poljub. »Burger King od vedno verjame v enakost, ljubezen in pravico do samoizražanja. Edini primer, v katerem se morda ne zdi tako, je ko se iz tekmeca delamo norca. Vendar želimo biti jasni. Vse izhaja iz medsebojnega spoštovanja. In vemo, da se McDonald's zavzema za enake vrednote kot mi,« je povedala Kaisa Kasila, vodje blagovne znamke Burger King na Finskem. 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji