pride
Aktualno

Poljub oglaševalskih »megamaskot«

Burger King je v okviru Parade ponosa v Helsinkih predstavil oglas, v katerem se poljubljata njihov »kralj« in McDonald'sov klovn Ronald.

Oglas, ki je nastal v sodelovanju z agencijo TBWA, so poimenovali »Ljubezen premaga vse« (»Love Conquers All«). Po letih (desetletjih, če smo natančni) medsebojnega zbadanja in smešenja v oglasih sta si tekmeca »privoščila« poljub. »Burger King od vedno verjame v enakost, ljubezen in pravico do samoizražanja. Edini primer, v katerem se morda ne zdi tako, je ko se iz tekmeca delamo norca. Vendar želimo biti jasni. Vse izhaja iz medsebojnega spoštovanja. In vemo, da se McDonald's zavzema za enake vrednote kot mi,« je povedala Kaisa Kasila, vodje blagovne znamke Burger King na Finskem. 

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji