
Poletni MM za dolgo vroče poletje
Vročina ne popušča – in tudi razmislek o prihodnosti naše industrije ne. V novi številki MM-a se med drugim sprašujemo, ali so natečaji res še merilo odličnosti ali le še iluzija vrednotenja dela.
O tem v glavnem intervjuju razmišlja tudi Špela Žorž, direktorica agencije SHIFT, ki je že tretjič postala agencija leta. Brez olepševanja razkriva, s čim se sooča neodvisna agencija, zakaj nagrade ne prinašajo nujno posla in kako v oglaševanju pogosto zmaguje – cena.
Obširno poročamo tudi s številnih za marketinško-komunikacijsko industrijo pomembnih dogodkov. Na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions smo letos veliko slišali o pomenu avtentičnosti, besedi, ki pa postaja vse bolj razvrednotena in bo očitno postala zgolj pobožna želja. DIGGIT nas je opomnil, da tudi umetna inteligenca potrebuje človeški dotik, Evropski kongres založnikov medijev, ki se je odvijal na Dunaju, pa v skrbi za preživetje medijev opozoril na potrebo po regulaciji novih tehnologij. Marketinška prihodnost bo torej zelo pestra, o čemer se boste lahko prepričali tudi v novem MM-u.