point out
Aktualno

POINT OUT osvojil kar dve od treh nagrad za globalni digitalni marketing

Več kot 100-člansko komisijo sta prepričali oglaševalski akciji, ki so ju v agenciji POINT OUT ustvarili za naročnika EKWB in SPIRIT Slovenija.

»Good work makes more work« oz. »Zaradi dobrega dela imamo več dela« je napis, ki krasi steno nove pisarne agencije POINT OUT. In »good work«, torej dobro delo je tudi razlog, zaradi katerega je agencija v zadnjih dveh letih doživela izjemno rast. Zraslo je število uspešnih projektov in zadovoljnih naročnikov, povečali so se njihovi poslovni prostori in ekipa, ki jo sestavljajo strokovnjaki z vseh področij.

Njihovo izjemno delo je pred kratkim prepoznala tudi strokovna komisija največjega tekmovanja za digitalne projekte v Sloveniji — WEBSI Spletni prvaki. Na odru Festivalne dvorane so namreč osvojili dve nagradi WEBSI v kategoriji Globalni digitalni projekti, kjer nagrajujejo izjemno delo slovenskih agencij na tujih trgih.

point out1

V letu 2021 je na tekmovanju WEBSI sodelovalo več kot 170 projektov, ki so se za naziv najboljšega potegovali v različnih kategorijah. Med njimi tudi v kategoriji Globalni digitalni projekti, s katero WEBSI nagrajuje izjemno delo slovenskih agencij na tujih trgih. Več kot očitno agencija POINT OUT s svojim znanjem in izkušnjami na tem področju izstopa, saj je v svetovno usmerjeni kategoriji letos torej slavila ne le enojno, ampak kar dvojno zmago. Več kot 100-člansko komisijo sta prepričali globalni digitalni oglaševalski akciji, ki so ju v agenciji POINT OUT ustvarili za naročnika EKWB in SPIRIT Slovenija.

»Ustvarjamo zgodbe, ki prepričajo na globalni ravni«

Kaj storiti, ko zaradi pandemije odpovejo najpomembnejši sejemski dogodek leta? Pred to dilemo se je v letu 2020 znašlo inovativno tehnološko podjetje EKWB, ki vsako leto predstavlja svoje najnovejše vodne sisteme za hlajenje računalnikov in računalniške komponente na največjem svetovnem IT sejmu Computex v Tajvanu. Zahteven poslovni izziv so rešili v sodelovanju z ekipo POINT OUT, ki je svojemu dolgoletnemu naročniku pomagala do uspešnega prvega globalnega spletnega dogodka EKWB Cooling EXPO. Ta ni le učinkovito zamenjal nastopa na sejmu Computex, temveč je prinesel tudi izjemne poslovne rezultate. Celotni prihodki v času dogodka so glede na leto 2019 zrasli za 739,84 odstotka. Skupno število transakcij je poskočilo za 668,62 odstotka, povprečen znesek nakupa pa se je povečal za skoraj 10 odstotkov.

»Presegli smo pričakovanja,« nasmejano povzema Sabina Komar, specialistka za digitalno oglaševanje v ekipi POINT OUT, »v okviru kampanje in v okviru tekmovanja WEBSI. Spletni dogodek EKWB Cooling EXPO je navdušil z udeležbo, prepričal z vsebino in povečal ugled podjetja v tehnološki sferi. V preteklosti je bila prisotnost na sejmu Computex predvsem priložnost za predstavitev novosti podjetja, zato smo bili ob prodajnih rezultatih še toliko bolj presenečeni in zadovoljni, da smo razmišljali zunaj okvirjev in izpeljali lasten spletni dogodek na globalni ravni.«

point out2

Pametna strategija, kreativna zasnova in zelena promocija

Prepoznavnost Slovenije kot turistične in zdaj tudi poslovne destinacije narašča. Za to je zaslužna tudi na WEBSI-ju zmagovalna globalna digitalna akcija, ki je povečala ugled agencije SPIRIT Slovenija: »Green, Creative. Smart.« v širšem mednarodnem poslovnem okolju.

V tesnem sodelovanju z naročnikom so v oddelku za vsebine agencije POINT OUT nastala zgodbarsko in grafično dovršena sporočila. Ta so ciljne skupine dosegla skladno z oglaševalskim načrtom, ki so ga specialisti za digitalno oglaševanje v oddelku rasti ustvarili po meri naročnika in ob upoštevanju vseh pravil globalnega digitalnega trga.

Kot pravi digitalna strateginja Minela Jelečević, so v segmentu mednarodne poslovne javnosti dosegli velik uspeh: »Slovenijo smo postavili na zemljevid naložbenih priložnosti za tuje investitorje in jih spodbudili, da stopijo v stik z javno agencijo SPIRIT. Prav to je bil najbolj ključen prispevek akcije, saj smo s pridobitvijo stikov potencialno spodbudili milijonska vlaganja tujih investitorjev.«

V mesecu dni je bilo zabeleženih rekordnih 9.322 obiskov spletnih strani naročnika, skupni ogledi oglaševanih videov so dosegli številko 59.783. Pridobljenih je bilo 557 novih sledilcev na LinkedInu in 16 stikov tujih naročnikov.

Digitalno oglaševanje zunaj Slovenije terja drugačen pristop

Kot pravijo v agenciji POINT OUT, se načrt »prenesimo to kampanjo še v tujino« v večini primerov ne bo izkazal za najboljšega, saj imajo posamezni globalni trgi specifične lastnosti in pravila, ki jih morajo oglaševalci poznati in upoštevati.

Zoran Bosančić, soustanovitelj agencije in vodja oddelka rasti, poudarja, da je pri globalnih digitalnih projektih treba iti še globlje v jedro ciljne skupine, pri tem pa upoštevati tudi posebnosti lokalnih trgov. »Bolj kot smo globalni, bolj se začnejo kazati medkulturne razlike – ne samo v smislu nagovora in sporočil, temveč tudi v uporabi platform ali zasičenosti trga. Poiskati moramo torej podobnosti, da si delo nekoliko olajšamo, in zapolniti vrzeli, ki nastanejo zaradi razlik. Pri tem sta ključni hitrost in prilagodljivost. Bolj kot za ‘one size fits all’ gre za teliranje oz. krojenje nastopa na dnevni ravni. Prav to pa je nekaj, kar je pri nas več kot način dela, je naša vrednota.«

Največja nagrada so še vedno zadovoljni naročniki

Uspehi oglaševalskih akcij so dober odraz tega, kako pomembno je tesno sodelovanje vseh deležnikov digitalnega nastopa, saj samo odličnost na vseh področjih prinese odlične rezultate. Čeprav so v svetu oglaševanja nagrade pomembne, so te le češnja na vrhu smetane. Vsak dan ekipe POINT OUT se namreč še vedno začne in konča enako – z zadovoljnimi naročniki, ki jim z veseljem zaupajo rast svojega posla. In to je, kakor pravijo, njihova največja nagrada.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji