Pohvalo si zaslužimo vsi, nagrado Effie pa le najbolj učinkoviti
Nagrade za tržnokomunikacijsko učinkovitost in uspešnost Effie Slovenija bodo letos podelili že desetič. Ustvarjanja njihove podobe so se lotili v agenciji Yootree.
Kot pravijo v agenciji, je šlo za izjemno zahteven projekt, saj je v poplavi oglaševalskih nagrad Effie ena od najbolj zaželenih in pomembnih za slovensko marketinško stroko. »Effie Slovenija mora ta status med nagradami odražati že na prvi pogled,« pravijo. Pri snovanju so izhajali iz prepričanja, da si vsa dobra dela v življenju zaslužijo pohvalo in da je v današnjih časih vsaka pohvala dobrodošla. »Vsaka nagrada – za pranje avtomobila, za branje pravljic, za lovljenje komarjev ali peko tort – je zaslužena, a niso vse zahvale, pohvale in nagrade enake. Vsi, ki delamo v tržnem komuniciranju, oblikovanju in upravljanju znamk, si prizadevamo ustvarjati kakovostne, verodostojne in učinkovite interakcije med znamkami in njihovimi uporabniki. Lepo je, kadar dobimo priznanje za svoja dela, najlepše pa je, kadar je ustvarjalnost dokazano učinkovita – in je nagrajena z Effie,« pravijo.
Štirje nosilni motivi
Nagrado Effie Slovenija 2020 tako predstavlja serija kipcev v Effie slogu – pohvale za »običajne« dosežke, ki čakajo, da jih zmagovalci nadomestijo s pravimi nagradami Effie za dosežke v tržnem komuniciranju. V agenciji Yootree so zasnovali več konceptov teh pohval in na koncu skupaj z naročnikom izbrali štiri nosilne motive jubilejne kampanje. »Pohvalo si zaslužimo vsi, prestižno nagrado Effie pa le najbolj učinkoviti komunikacijski projekti v Sloveniji! Tako se nagrada Effie Slovenija 2020 pozicionira kot vrhunsko strokovno priznanje in sinonim učinkovitih komunikacij ne le v strokovni, ampak tudi širši javnosti,« so povedali za MM.
Pod projekt so podpisani vodja projekta Renata Šestić, kreativni direktor in tekstopisec Tomaž Apohal, umetniški direktor Ivor Bogunić, ilustrator Črtomir Just ter oblikovalca Neža Pavrič in Jože Martinčič.