effie2
Aktualno

Pohvalo si zaslužimo vsi, nagrado Effie pa le najbolj učinkoviti

Nagrade za tržnokomunikacijsko učinkovitost in uspešnost Effie Slovenija bodo letos podelili že desetič. Ustvarjanja njihove podobe so se lotili v agenciji Yootree.

Kot pravijo v agenciji, je šlo za izjemno zahteven projekt, saj je v poplavi oglaševalskih nagrad Effie ena od najbolj zaželenih in pomembnih za slovensko marketinško stroko. »Effie Slovenija mora ta status med nagradami odražati že na prvi pogled,« pravijo. Pri snovanju so izhajali iz prepričanja, da si vsa dobra dela v življenju zaslužijo pohvalo in da je v današnjih časih vsaka pohvala dobrodošla. »Vsaka nagrada – za pranje avtomobila, za branje pravljic, za lovljenje komarjev ali peko tort – je zaslužena, a niso vse zahvale, pohvale in nagrade enake. Vsi, ki delamo v tržnem komuniciranju, oblikovanju in upravljanju znamk, si prizadevamo ustvarjati kakovostne, verodostojne in učinkovite interakcije med znamkami in njihovimi uporabniki. Lepo je, kadar dobimo priznanje za svoja dela, najlepše pa je, kadar je ustvarjalnost dokazano učinkovita – in je nagrajena z Effie,« pravijo.

effie1

Štirje nosilni motivi

Nagrado Effie Slovenija 2020 tako predstavlja serija kipcev v Effie slogu – pohvale za »običajne« dosežke, ki čakajo, da jih zmagovalci nadomestijo s pravimi nagradami Effie za dosežke v tržnem komuniciranju. V agenciji Yootree so zasnovali več konceptov teh pohval in na koncu skupaj z naročnikom izbrali štiri nosilne motive jubilejne kampanje. »Pohvalo si zaslužimo vsi, prestižno nagrado Effie pa le najbolj učinkoviti komunikacijski projekti v Sloveniji! Tako se nagrada Effie Slovenija 2020 pozicionira kot vrhunsko strokovno priznanje in sinonim učinkovitih komunikacij ne le v strokovni, ampak tudi širši javnosti,« so povedali za MM.

effie2

effie3

effie4

Pod projekt so podpisani vodja projekta Renata Šestić, kreativni direktor in tekstopisec Tomaž Apohal, umetniški direktor Ivor Bogunić, ilustrator Črtomir Just ter oblikovalca Neža Pavrič in Jože Martinčič.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji