burger
Aktualno

Plesnivi hamburger ali lepota brez umetnih konzervansov

Veriga restavracij s hitro prehrano Burger King je konec uporabe umetnih konzervansov in ojačevalcev okusa napovedala s svojo najdrznejšo oglaševalsko akcijo doslej.

»V oglaševanju sta le dve obdobji: oglasi pred Burger Kingovim plesnivim whopperjem in oglasi po njem,« je o akciji pomenljivo zapisal novinar AdWeeka David Griner. Burger Kingu drzne oglaševalske akcije (med najpredrznejše lahko vsekakor štejemo redno »trolanje« velikega tekmeca McDonald'sa), ki so bile nagrajene s številnimi kanskimi levi, seveda niso tuje. A še noben oglas do zdaj ni bil tako tvegan, tako pogumen in tako drzen kot ta, na katerem je popolnoma plesniv hamburger. Skratka, popolno nasprotje slastnih hamburgerjev iz drugih oglasov.

Kako drugače sicer učinkovito odgovoriti na očitke, da so izdelki hitre prehrane tako »podprti« z umetnimi konzervansi, da so tudi po 10-ih letih videti kot iz pečice?

Vsak oglas, ki je delo agencij Ingo (del partnerstva med mrežama Ogilvy in Grey) in Publicis, prikazuje Burger Kingov ikonični burger, katerega sestavine načenja plesen. Transparentnost ponazarjajo s ciklom plesnenja, torej od dneva, ko so ga spekli, do dneva, ko so ga – plesnivega – fotografirali.

Akcija tako vedno bolj ozaveščenim potrošnikom sporoča, da je Burger King že prenehal uporabljati umetne konzervanse v večini evropskih poslovalnic, do konca leta pa naj bi to storili tudi v ZDA. »V Burger Kingu verjamemo, da ima prava hrana boljši okus. Zato si močno prizadevamo, da bi bili naši izdelki brez umetnih konzervansov, barv in okusov,« je povedal Fernando Machado, direktor marketinga pri Burger Kingu.

 

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji