photo
Aktualno

Plastika kot valuta

Kozmetična znamka Dove je ponudila svojo rešitev za boj proti plastiki. Njihov šampon je namreč v zameno za kos plastike mogoče kupiti v oznamčenem prodajnem avtomatu na njujorški železniški postaji.

Pri Dovu so se odločili opozoriti na preveliko porabo plastiko z zmagovalno kombinacijo tako zase kot tudi za potrošnike. Njihov prodajni avtomat je izdelan iz lesa in aluminija, polnijo pa ga litijeve baterije. Šampon, ki ga prejmete v zameno za kos plastike, je iz ekološke embalaže. Eden od povodov za omenjeno aktivacijo je bilo tudi dejstvo, da je bil leta 2019 Unilever (Dovovo matično podjetje) peti največji onesnaževalec oceanov s plastiko. Mogoče jih tolaži dejstvo, da je Coca-Cola štirikrat večji onesnaževalec.

Na portalu Trend Watching v povezavi z akcijo opozarjajo na dva pozitivna vidika. Prvič, gre za odličen način, da se potrošniki znebite plastičnih izdelkov, kot tudi spodbudo drugim podjetjem, da se angažirajo na podoben način. In drugič, opozarjanje na okoljske probleme je sicer pohvalno, a glavna težava je, kako potrošnike spodbuditi k nakupu ekološke embalaže. Dovu je s prodajnim avtomatom uspelo oboje.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji