photo
Aktualno

Plastika kot valuta

Kozmetična znamka Dove je ponudila svojo rešitev za boj proti plastiki. Njihov šampon je namreč v zameno za kos plastike mogoče kupiti v oznamčenem prodajnem avtomatu na njujorški železniški postaji.

Pri Dovu so se odločili opozoriti na preveliko porabo plastiko z zmagovalno kombinacijo tako zase kot tudi za potrošnike. Njihov prodajni avtomat je izdelan iz lesa in aluminija, polnijo pa ga litijeve baterije. Šampon, ki ga prejmete v zameno za kos plastike, je iz ekološke embalaže. Eden od povodov za omenjeno aktivacijo je bilo tudi dejstvo, da je bil leta 2019 Unilever (Dovovo matično podjetje) peti največji onesnaževalec oceanov s plastiko. Mogoče jih tolaži dejstvo, da je Coca-Cola štirikrat večji onesnaževalec.

Na portalu Trend Watching v povezavi z akcijo opozarjajo na dva pozitivna vidika. Prvič, gre za odličen način, da se potrošniki znebite plastičnih izdelkov, kot tudi spodbudo drugim podjetjem, da se angažirajo na podoben način. In drugič, opozarjanje na okoljske probleme je sicer pohvalno, a glavna težava je, kako potrošnike spodbuditi k nakupu ekološke embalaže. Dovu je s prodajnim avtomatom uspelo oboje.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji