Plaktivat že drugič zapored nagradil tudi »Svežo kri«
V kategorijo Sveža kri, ki jo Plaktivat namenja predvsem študentkam in študentom, se je tokrat od 323-ih uvrstilo 92 plakatov. Žirijo je najbolj prepričalo delo »Spletna diskriminacija« (»Online discrimination«), ki ga je zasnoval Junjun Fan s Kitajske.
Žirija, v kateri so bili Alja Horvat, Nejc Trampuž, Alja Herlah, Nejc Prah in Blaž Rat, je o delu zapisala, da »skozi neposreden likovni jezik, ki zadosti pogojem kakovostnega plakata, razširja meje običajnega diskurza o diskriminaciji. Poleg tega odpira vprašanja o diskriminatornem vedenju v spletnem in digitalnem okolju, kar je redkeje obravnavana, sorazmerno nova in pogosto spregledana problematika sodobnega časa.«
Poleg zmagovalca so izpostavili še štiri plakate, mlade slovenske oblikovalke, ki so jim namenili posebno omembo, pa je razveselila tudi Slovenska oglaševalska zbornica, saj jim bo podelila brezplačne kotizacije za letošnji Slovenski oglaševalski festival. »Pri Slovenski oglaševalski zbornici se od nekdaj zavzemamo za uveljavljanje pomena, vloge in koristi tržnega komuniciranja, sočasno pa vsako leto znova iščemo tudi nove načine, kako podpreti mlade, ki spoznavajo oz. vstopajo v svet oglaševanja. Možnost brezplačne udeležbe na SOF-u je zagotovo eden od načinov, saj verjamemo, da lahko mladi v dveh dneh pridobijo veliko znanja, ki jim ga skozi primere dobrih praks in osebne izkušnje vsako leto podeli skoraj 50 domačih in tujih strokovnjakov. Na SOZ-u upamo, da bo še več projektov za mlade, finalistom Plaktivata pa iskreno čestitamo,« je ob tem povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ.