photo
Aktualno

Pivo ni le za moške in koktajli niso le za ženske

Heineken z duhovitim oglasom »Na zdravje vsem« (»Cheers To All«) razbija spolne stereotipe o pitju piva in drugih alkoholnih pijač.

Oglas, pod katerega je podpisana agencija Publicis Italy in je del globalne oglaševalske akcije, je pravzaprav montaža različnih situacij, ko obiskovalcem lokalov postrežejo napačno pijačo. Natakarji dekletom samodejno postrežejo z barvitim koktajlom, fantom pa s steklenico Heinekena. Ko začudeni gosti debelo pogledajo po lokalu, natakarji le spoznajo svojo zmoto in postrežejo, kot jim je bilo naročeno.

»Ideja za akcijo izvira iz resničnih življenjskih situacij, s katerimi se lahko poistoveti vsak. Da bi razbili stereotipe, moramo opozarjati na takšne situacije. To smo želeli storiti na zabaven način s 'herojskim' oglasa. Z akcijo želimo ljudi po svetu spomniti, da lahko svobodno uživajo v svoji najljubši pijači,« je povedala Maud Meijboom, vodja komunikacij pri Heinekenu.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji