photo
Aktualno

Pivo ni le za moške in koktajli niso le za ženske

Heineken z duhovitim oglasom »Na zdravje vsem« (»Cheers To All«) razbija spolne stereotipe o pitju piva in drugih alkoholnih pijač.

Oglas, pod katerega je podpisana agencija Publicis Italy in je del globalne oglaševalske akcije, je pravzaprav montaža različnih situacij, ko obiskovalcem lokalov postrežejo napačno pijačo. Natakarji dekletom samodejno postrežejo z barvitim koktajlom, fantom pa s steklenico Heinekena. Ko začudeni gosti debelo pogledajo po lokalu, natakarji le spoznajo svojo zmoto in postrežejo, kot jim je bilo naročeno.

»Ideja za akcijo izvira iz resničnih življenjskih situacij, s katerimi se lahko poistoveti vsak. Da bi razbili stereotipe, moramo opozarjati na takšne situacije. To smo želeli storiti na zabaven način s 'herojskim' oglasa. Z akcijo želimo ljudi po svetu spomniti, da lahko svobodno uživajo v svoji najljubši pijači,« je povedala Maud Meijboom, vodja komunikacij pri Heinekenu.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji