Petrol z vinjeto tudi na TikToku
Petrol je konec minulega leta zagnal novo marketinško akcijo »Vinjeta osrečuje«. V njej so pripravili nagradno igro za člane svojega programa zvestobe Petrol klub, v kateri so vsakih 10 dni izžrebali 10 članov in jim povrnili vrednost letne vinjete.
Petrol
V Petrolu pravijo, da so se odločili za drzen korak, saj so v akcijo vključili uporabo družbenega omrežja TikTok, in sicer za izdelek, ki ni ravno namenjen ciljni skupini na tem omrežju. S pomočjo vinjete so želeli mladim približati prodajalne na bencinskih servisih. Akcijo so v Petrolu skupaj z agencijo Dunking Devils Studios predstavili v decembru 2020, v nekaj več kot mesecu dni pa je dosegla že več kot 450.000 unikatnih ogledov in več kot 47.000 všečkov.
#vrnjenih110
Aktivacija se je odlično povezala s celotno akcijo, ki je pod ključnikom #vrnjenih110 živela na drugih družbenih omrežjih. Podobno kot na profilih Petrola na Instagramu in Facebooku je šest ustvarjalcev vsebin tudi na platformi TikTok z obilico domišljije predstavljalo ideje, kako potrošiti 110 evrov povrnjene kupnine. Tako jim je na kreativen način uspelo izpostaviti netipičen izdelek in ga približati tudi mlajši ciljni skupini. Hkrati so zbudili zanimanje uporabnikov, saj se je povprečno število komentarjev na objavo dvignilo na 45. »Ustvarjalcem je uspelo obdržati avtentičnost vsakega od ustvarjalnih glasov, s čimer so na svoj lasten, edinstven način predstavili glavne prednosti in pestrost ponudbe naših prodajnih mest,« so zadovoljni na Petrolu.