nn petrol
Aktualno

Petrol z vinjeto tudi na TikToku

Petrol je konec minulega leta zagnal novo marketinško akcijo »Vinjeta osrečuje«. V njej so pripravili nagradno igro za člane svojega programa zvestobe Petrol klub, v kateri so vsakih 10 dni izžrebali 10 članov in jim povrnili vrednost letne vinjete.

V Petrolu pravijo, da so se odločili za drzen korak, saj so v akcijo vključili uporabo družbenega omrežja TikTok, in sicer za izdelek, ki ni ravno namenjen ciljni skupini na tem omrežju. S pomočjo vinjete so želeli mladim približati prodajalne na bencinskih servisih. Akcijo so v Petrolu skupaj z agencijo Dunking Devils Studios predstavili v decembru 2020, v nekaj več kot mesecu dni pa je dosegla že več kot 450.000 unikatnih ogledov in več kot 47.000 všečkov.

#vrnjenih110

Aktivacija se je odlično povezala s celotno akcijo, ki je pod ključnikom #vrnjenih110 živela na drugih družbenih omrežjih. Podobno kot na profilih Petrola na Instagramu in Facebooku je šest ustvarjalcev vsebin tudi na platformi TikTok z obilico domišljije predstavljalo ideje, kako potrošiti 110 evrov povrnjene kupnine. Tako jim je na kreativen način uspelo izpostaviti netipičen izdelek in ga približati tudi mlajši ciljni skupini. Hkrati so zbudili zanimanje uporabnikov, saj se je povprečno število komentarjev na objavo dvignilo na 45. »Ustvarjalcem je uspelo obdržati avtentičnost vsakega od ustvarjalnih glasov, s čimer so na svoj lasten, edinstven način predstavili glavne prednosti in pestrost ponudbe naših prodajnih mest,« so zadovoljni na Petrolu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji