petra hercog
Aktualno

Petra Hercog prevzema korporativno komuniciranje v MOL Slovenija

Po treh letih sodelovanja z Novo KBM je Petra Hercog nov izziv našla v družbi MOL Slovenija, ki nadaljuje rast na slovenskem trgu.

Svojo samostojno pot, na katero se je podala, ko je prenehala voditi marketing in odnose z javnostmi v mariborski Snagi, je v veliki meri delila z oddelkom korporativnega komuniciranja v Novi KBM. Z banko je sodelovala v procesu integracije in nedavnega zaključka prodajnega postopka. Zdaj pa je torej prevzela vodenje korporativnega komuniciranja v MOL Slovenija, kjer izziv vidi v nenehni rasti podjetja in pomembni vlogi, ki jo je Skupina MOL s svojo dolgoročno trajnostno strategijo prevzela v zelenem prehodu.

»MOL ponuja svojim kupcem gorivo vrhunske kakovosti, hkrati pa z bogato ponudbo na bencinskih servisih celovito poskrbi za njihovo dobro počutje na poti. Verjamem, da bomo z ekipo uspešno nadgrajevali zadovoljstvo naših strank in krepili ugled blagovne znamke na slovenskem trgu in širše,« je ob tem povedala Petra Hercog.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji