petja montanez
Aktualno

Petja Montanez: Jazz Kamp Kranj bomo nadgrajevali še naprej

V petek smo pisali o oglaševalski akciji za festival Jazz Kamp Kranj »Uživaj v odmiku!«, pod katero se je kot kreativna in umetniška direktorica podpisala Petja Montanez iz agencije Mayer McCann, ki projekt spremlja že od njegovih začetkov.

Petja Montanez pravi, da pri projektu, ki poteka že 17 let, sprva ni bila tako zelo prisotna. Bolj aktivno pri njem sodeluje od leta 2008, zadnja štiri leta pa v celoti, »seveda nikoli sama, ampak z izbranimi ekipami,« poudarja. »Na začetku je bil festival samo v obliki koncertnega dela, kasneje pa se mu je pridružil Jazz kamp del, v okviru katerega so delavnice z izbranimi profesorji in zaključni koncerti iz delavnic in osrednji del uveljavljenih umetnikov iz Slovenije in tujine. Sprve je bil komunikacijski del zastavljen samo na zunanjih površinah, v tiskanih medijih in na radiu. Z leti smo dodali pop up koncerte, interaktivne plakatne površine, zadnje leto pa se je svet še bolj spremenil in tako se je spremenil tudi način komunikacije in programska vsebina festivala, ki je predrugačil svojo vsebino in način komunikacije. Ta je postala zaradi časa in prostora med drugim tudi digitalna,« pravi Petja Montanez. Dodaja, da bo festival rasel v načinu vsebine in profitnosti še naprej, saj so ga v agenciji Mayer McCann, kjer pravijo, da so to najtežji, a hkrati najlepši izivi, pripravljeni nadgrajevati.

Jazzy 'Mano dorso' vino na Packaging of the world

Jazz kamp Kranj kot blagovna znamka je skoraj vsako leto prejel veliko nagrad na domačih in mednarodnih festivalih, nagrade iz domačih in tujih logov je kot kreativka prejemala tudi Montanezova, a vedno v družbi svojega tima sodelavcev, brez katerih vsako leto ne bi bilo vse narejeno, pove. »Najlepši del zgodbe je, da nekaj strastno počneš z ljudmi, s katerimi rad delaš in drug drugega navdihuješ, da je delo vedno bolje opravljeno, seveda pa to ni mogoče, če nimaš dobrega in razumevajočega naročnika. Vse je na koncu obojestransko,« je prepričana.

Med najnovejšimi dosežki omeni še letošnjega, Jazzy 'Mano dorso' vino posebne izdaje v času Jazz Kamp Kranj 2020, je bilo namreč objavljeno na portalu Packaging of the world, kjer zbirajo najlepše embalaže sveta.

jazz vino

Ni ji všeč le jazz

Kljub temu, da je že dolgo zvesta jazz festivalu, sogovornica ob koncu pogovora pove, da ji med zvrstmi glasbe ni všeč le jazz, ampak ima rada vse zvrsti. »Glasbo poslušam glede na počutje, zaradi vzgoje doma in umetniških krogov izobraževanja in gibanja sem seznanjena z vsemi zvrstmi glasbe. Improvizacija v glasbi in v kateri koli od umetnostnih oblik pa je moja strast, saj dopušča igro in uživanje v strasti,« še pove.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji