Pet novih sodelavcev na Futuri DDB
V agenciji Futura DDB so svojo ekipo obogatili s petimi novimi »futuristi«.
Ajla Lelić, certificirana specialistka za digitalni marketing in marketing rasti (»growth hacking«), bo na Futuri DDB opravljala naloge specialistke za digitalni marketing in analitiko. Pred tem je nabirala izkušnje kot upravljavka družbenih omrežij na T-2 in kot radijska voditeljica na Radiu Študent.
Nejc Jančar, diplomant mednarodnih odnosov, je postal asistent vodje digitalnega marketinga. Pred tem je v sklopu študentske izmenjave v Kanadi sodeloval pri vodenju radijske oddaje, upravljal je družbena omrežja študentov mednarodnih odnosov in sodeloval z več oglaševalskimi agencijami.
Ajda Cedilnik je mlajša vodja projektov. V času študija je zasedla mesto predsednice Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi (ŠS PRSS), pozneje pa je izkušnje z vodenjem projektov nabirala tudi v agencijah Pristop in DROM agency.
Leja Kolenc se je Futuri DDB pridružila kot digitalna strateginja in bo skrbela za nastop naročnikov na spletnih kanalih. Sodelovala bo pri pripravi medijskih načrtov in strategij spletnega oglaševanja. Pred tem je v agenciji Grey opravljala delo vodje digitalnih projektov.
Tina Križaj, asistentka marketinških komunikacij, je bila v Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije (ŠS DMS) vodja projektov, sodelovala je tudi v upravnem odboru sekcije, nato pa je prevzela še vlogo vodje največje študentske marketinške konference Fanfare. Pred prihodom na Futuro DDB se je v agenciji iPROM posvečala korporativnemu komuniciranju.