pp
Aktualno

Perutnina Ptuj s prenovljeno, Poli pa z novo spletno stranjo vabita h »klikanju«

V Perutnini Ptuj so v sodelovanju z agencijo Innovatif prenovili spletno stran, zaživela pa je tudi spletna stran blagovne znamke Poli.

Čas za prenovo spletne strani Perutnine Ptuj je določila predvsem optimizacija za Googlov iskalnik, pa tudi veliko zanimanje njihovih uporabnikov po ponudbi receptov. Lotili so se priprave strateškega dokumenta o optimizaciji za iskalnik, preučili najboljše ponudnike receptov in pripravili predlog nove spletne strani. »Pomembna novost je prehod na krovno domeno, https://perutnina.com/, in sicer zaradi boljše pozicioniranosti na Googlovem iskalniku. Domena predstavlja krovno domeno za vse jezikovne različice; slovensko, hrvaško, bosansko, srbsko, romunsko, avstrijsko, nemško, angleško in makedonsko. Prej je imel vsak trg svojo domeno, zdaj pa smo združeni v krovno. Na domeni www.perutnina.com je bila nameščena korporativna stran in je zdaj prenesena na novo domeno https://perutninaptujgroup.com/,« pravi Slavko Ficko, strateški direktor marketinga Perutnine Ptuj.

Optimizacija za Googlov iskalnik je botrovala tudi novi spletni strani Poli, za katero so se odločali že nekaj časa, natančneje od začetka sodelovanja z ambasadorjem Lukom Dončićem leta 2018. Odločili so se za novo spletno stran, ne samo za prenovo, predvsem zaradi strukture strani, ki je celotno levo stran pokrivala s statično oglasno pasico. Stran tudi ni ponujala želenega prikaza izdelkov in receptov ter ni zadoščala kriterijem za dobro pozicioniranost na Googlovem iskalniku.

pisek tv

Na spletni strani je svoj »prostor« našla tudi Pišek TV.

»Za prenovo spletne strani smo v Perutnini Ptuj izbrali agencijo Innovatif, ki je že nekaj let naš strateški partner pri digitalnem oglaševanju. S pomočjo njihovih strokovnjakov dosegamo odlične rezultate in se za zdaj pravočasno in korektno odzivamo na vse dražljaje svojih uporabnikov,« pove Suzana Petek, vodja digitalnega marketinga Perutnine Ptuj.

pp3

Glavno izhodišče pri prenovi spletne strani je bila optimizacija za Googlov iskalnik. Na podlagi analize konkurence in na podlagi dodelitev Googlovih sredstev v obliki t. i. Googlovega budžeta so ugotovili, da morajo podvojiti količino vsebin. Preračunali so tudi optimalno frekvenco pisanja in objavljanja novih vsebin. Še en izziv so bila besedila receptov in opisi izdelkov, saj so ugotovili, da ne vključujejo ključnih besed.

Spletna predstavitev naj odraža njen značaj

V Innovatifu so poskrbeli tudi za novi spletni dom blagovne znamke Poli. Agencijo so v Perutnini Ptuj izbrali med več ponudniki, saj menijo, da se je njena ponudba najbolj približala njihovim željam in ciljem. Blagovna znamka Poli ima namreč prepoznavno osebnost, ki so jo gradili vseh 47 let njenega obstoja, in želeli so, da se to prepozna na vsakem koraku, ki ga uporabnik naredi na novi spletni strani. »Poli potrebuje spletno predstavitev, ki odraža njen značaj. Potrebuje dinamično in interaktivno spletno mesto, ki obiskovalcu nudi doživetje okusov in predvsem malce noro, drzno in živahno življenje. Med drugim pa seveda vzbudi željo po sendviču s Poli,« pravi Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli.

Kot je za MM povedal producent Luka Šalehar iz agencije Innovatif, je bilo osnovno izhodišče spletnega mesta Poli, da prikažejo Poli kot svežo, mladostno in sodobno blagovno znamko. Orodja, ki so jih uporabili, da bi to dosegli, so žive in tople barve blagovne znamke, trdna in sodobna tipografija, dinamične animacije, privlačne podobe izdelkov in privlačne fotografije. Zasnovali so fleksibilno strukturo, ki omogoča medsebojno povezovanje vsebin. Izdelki so predstavljeni s 3D-tehniko, tako da si jih uporabnik lahko ogleda z vseh strani.

Med drugim je bil cilj prenove doseganje najvišjih pozicij na iskalnikih za izbrane ključne besede. Poleg ureditve vsebin je bila pri tem ključna ureditev domenske politike, ki vsebino iz jezikovnih različic spletnega mesta prenaša na novo krovno domeno madaboutpoli.com. »Spletno mesto je vzpostavljeno na odprtokodni platformi Silverstipe, njena največja prednost pred drugimi platformami, kot je Wordpress in podobni, pa je predvsem varnost in stabilnost okolja ter preprosto urednikovanje,« pravi Luka Šalehar.

poli01

V Perutnini Ptuj pravijo, da Poli pooseblja blagovno znamko družbenih omrežij. »Ima svojo osebnost, ki ima veliko prijateljev in se izjemno rada druži,« dodajajo.

Pridobiti in obdržati (kakovostne) uporabnike

V Perutnini Ptuj prepoznavajo štiri tipične ciljne skupine, ki jim prilagajajo vsebino, format in kanal objave. »Vsebino pripravljamo interaktivno, z velikim poudarkom na vključenosti uporabnika. Najbolj klikane tematike na strani Perutnine Ptuj so recepti in akcijska ponudba, sledijo jim nagradne igre. Na strani Poli so za obiskovalce strani najbolj zanimivi Poli maraton, recepti in nagradne igre. Samo stran Poli maraton je na primer v letošnjem letu obiskalo 19.214 uporabnikov, pri katerih so zabeležili 22.762 ogledov, opravili pa so 5619 spletnih registracij,« pravi Suzana Petek.

Pri načrtovanju uporabniške izkušnje so poskrbeli za hitrost na spletnem mestu, poleg tega spremljajo interakcije uporabnika, prednost pa dajejo mobilnim uporabnikom. Po besedah Barbare Stopinšek je njihov cilj, da bi s kakovostno vsebino pridobivali in obdržali uporabnike. »Zavzemamo se, da vsebina, ki je za uporabnika podana na razumljiv in enostaven način, uporabniku prinaša dodano vrednost,« poudari.

Na spletni strani so integrirali tudi družbena omrežja, in sicer Instagram, YouTube, LinkedIn in seveda Facebook, kjer imajo največjo prisotnost. Perutnina Ptuj ima že skoraj 100.000 sledilcev, Poli pa že več kot 150 tisoč. Nenehno imajo v mislih tudi nadgradnjo spletnih strani, trenutno na primer na strani Perutnine Ptuj razmišljajo o kuharskem blogu, na strani Poli pa o sklopu spletnih igric za otroke.

polistories

Izdelali so tudi stran #polistories, ki služi kot pogovorno okno z uporabnikom.

Ponosni na Luko

Na spletni strani Poli je sicer v ospredju košarkarski as Luka Dončić. Kot pravijo, je bil pri snovanju strani največji izziv prav to, kako mlademu športniku izkazati pozornost, mu pokazati, da navijajo zanj, da je del Poli družine in da so nanj ponosni. »Drugi, malce manjši izziv je bil postaviti novo stran za Poli maraton, naš največji in hkrati tudi največji rekreativni kolesarski maraton v Sloveniji. Zavedamo se, da je to podstran, ki je daleč najbolj obiskana, saj se številni ljudje vsako leto udeležijo tega dogodka, ki so ga vzeli za 'svojega'. Tako smo želeli zanje ustvariti stran, ki bi bila informativna, igriva in predvsem 'njihova',« pove Suzana Petek.

poli luka2

Ker je bila stran v trenutku, ko smo se pogovarjali (sredi oktobra, op. p.) v objavi šele dober teden, je sogovorniki še niso mogli podpreti s statističnimi podatki, a pravijo, da so bili prvi odzivi javnosti, ki so jih prejeli ustno, da jim je stran všeč, da je sveža, moderna, preprosta, igriva in zabavna. »Všeč jim je, da smo pripravili navijaško stran za Luko, pozdravljajo tudi nove odlične recepte. Mislimo, da smo izgradili vse, kot naš uporabnik pričakuje in želi, zato lahko rečemo, da pričakujemo povečan obisk,« pravi Barbara Stopinšek.

Ustvarjanje novih kategorij receptov

Na vprašanje, po čem njihova rešitev najbolj izstopa v primerjavi s konkurenčnimi spletnimi stranmi, tako v Sloveniji kot tudi v tujini, Brigita Selinšek, vodja blagovne znamke Perutnine Ptuj, pove, da v osnovi delijo konkurenco na dva ločena dela oziroma segmenta. Prav ta dva sta se izkazala za pomembna glede na dejavnost in tematiko, ki je tesno povezana z dejavnostjo oziroma potrošnjo izdelkov. »V praksi to pomeni, da se obravnavana spletna konkurenca razlikuje za področje mesnih izdelkov in področje receptov. Analize so pokazale, da je področje receptov po številu spletnih strani kot tudi po mesečnem obsegu iskanj bolj konkurenčno področje od področja mesnih izdelkov ter da nihče od konkurentov iz prvega sklopa, torej konkurentov na področju mesnih izdelkov, na Googlu ne zaseda hkratne uvrstitve v drugem sklopu. Konkurenčno prednost torej predstavlja ustvarjanje novih kategorij receptov, ki bi z vidika Googla ustrezale večjemu sklopu iskalcev,« sklene Slavko Ficko.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, november 2021, #485. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji