m
Aktualno

Pepsi praznuje 125 let

Pepsi ob svoji 125-letnici razkriva celostno tržnokomunikacijsko akcijo, ki vključuje slavne osebnosti in začasno restavracijo.

Pepsi je ena od najbolj prepoznavnih blagovnih znamk osvežilnih pijač. Ustvarili so jo 28. avgusta 1898 v Severni Karolini v ZDA, ko je farmacevt Caleb Bradham svoj izum Brad’s drink preimenoval v Pepsi-Colo. Vse od takrat se priljubljenost pijače povečuje in še danes žanje uspehe po vsem svetu.

Podjetje ob 125-letnici začenja 125-dnevno akcijo, ki vključuje nov logotip, novo podobo embalaže, organizacijo dogodkov, nagradne igre, nove oglaševalske in ustvarjalne vsebine ter celo začasno restavracijo, posvečeno pepsiju in vsem ikoničnim trenutkom, ki jih je pijača zaznamovala.

Restavracija v New Yorku bo za teden dni odprla vrata 19. oktobra, obiskali pa jo bodo lahko tudi tisti, ki ne živijo prav blizu mesta, saj so v podjetju organizirali globalno nagradno igro, ki bo 5 srečnežev (s katerega koli konca sveta) nagradila z izletom v New York in obiskom restavracije Pepsi, v kateri bodo poskusili poseben meni, ki bo jasno pokazal, da je hrana s pijačo Pepsi boljša.

Vsi najboljši pretekli trenutki na enem mestu

Vodja marketinga Todd Kaplan je povedal, da bo restavracija pod eno streho združila vse najboljše trenutke blagovne znamke, kar vključuje najbolj priljubljene oglase, največje glasbene trenutke, najbolj redke izdelke in mnogo več. Poudaril je, da bo to edinstvena priložnost, s katero se bodo navdušenci lahko potopili v zgodovino slavne pijače in se skupaj ozrli proti novemu poglavju.

Kaj pa prihodnost?

Slavje 125. obletnice se ne osredotoča samo na preteklost, temveč tudi prihodnost. Pepsi se je zavezal k ustvarjanju inovacij in novih nepozabnih trenutkov še za naslednjih 125 let. S kampanjo želijo svetovni javnosti sporočiti, da je Pepsi več kot samo pijača – gre za ikono, ki soustvarja spomine generacij in navdihuje novo generacijo potrošnikov.

m

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji