paideia
Aktualno

Paideia vzpostavila prenosni studio za izvedbo spletnih dogodkov

Prvi prenosni studio za profesionalno izvedbo dogodkov preko spleta je namenjen podjetjem, ki želijo komunicirati s svojimi strankami in so to običajno počela na večjih sejmih ali konferencah, pravi Mojca Madea Majhen, direktorica Paideie.

Kot so sporočili iz agencije Paideia, je prenosni studio opremljen s tremi kamerami in vso potrebno opremo za profesionalno izvedbo online konference, kot so računalniki, monitorji za govorce, prenosni mikrofoni in naprave za avdio in video režijo. Priprava studia traja največ dve uri, za njegovo vzpostavitev pa je potreben samo dostop do spleta. Konference je možno predvajati na različnih platformah, kot so Zoom, YouTube, Facebook in Skype.

Za zdaj nudijo možnost za predpripravo konferenc na dveh fizičnih lokacijah v Ljubljani, in sicer v Gledališču Glej in Stari elektrarni. Zaradi njegove mobilnosti pa lahko studio postavijo tudi v konferenčni sobi podjetja, predstavitvenem prostoru ali na terasi.

Naročniki pred izzivom, kako sporočati pomembne informacije

»V času karantene so se pogovori preselili na Zoom in podobne platforme. To se je zgodilo čez noč in je bilo v danem trenutku najbolj primerna rešitev. Pa vendar je šlo za t. i. domača okolja, razne tehnične težave ipd. Zdaj, ko je jasno, da še nekaj časa ne bomo potovali in se družili, kot smo bili vajeni do začetka pojava virusa, se naši naročniki soočajo z izzivi, kako sporočati pomembne informacije in prikaze. Privlačno in pravilno sosledje podajanja informacij je namreč ključnega pomena. Pri tem govorimo tudi o raznih svečanih podelitvah, razglasitvah, prikazih novih storitev in izdelkov, pa seveda korporativnih nagovorih in obletnicah,« nam je Mojca Madea Majhen, ustanoviteljica in direktorica Paideie, odgovorila na vprašanje, ali v prenosnem studiu vidijo eno od rešitev za industrijo srečanj v teh negotovih časih.

Spletni dogodki omogočajo aktivno spremljanje udeležbe slušateljev

Na vprašanje, ali bodo po njenem mnenju spletni dogodki aktualni tudi po zaustavitvi koronavirusa, pa odgovarja: »Sama sodim v generacijo, ki ji osebno druženje veliko pomeni in sem mnenja, da so online dogodki in prenosi bolj izhod v dani situaciji, trenutno povezani z virusom.« Kot dodaja, naj bi po nekaterih napovedih koronakrizi sledila tudi finančna – čeprav sama upa, da ne bo prišlo do tega – in bodo podobne predstavitve pomembne tudi z vidika zniževanja stroškov poslovnih potovanj.

»S sistemi v studiu bo mogoče aktivno spremljati udeležbo slušateljev, na primer, kdo je kdaj zapustil predavanje in kaj si je morda zavrtel ponovno. Ko gremo na splet, tekmujemo na globalnem trgu in fizični prostor ni več omejitev, zato je takšen pristop k prenosom ključnega pomena. Udeleženca oziroma polušalca je treba aktivno zadržati; ciklusi prisotnosti se spreminjajo,« je še povedala za MM.

mojca majhenMojca Madea Majhen (Paideia): »Sama sodim v generacijo, ki ji osebno druženje veliko pomeni in sem mnenja, da so online dogodki in prenosi bolj izhod v dani situaciji, trenutno povezani z virusom.« (Foto: Žiga Intihar)

 

Intervju

leanpay
07. 08. 2020

Janko Medja, ki ga večina Slovencev pozna kot nekdanjega prvega moža NLB, je zdaj…

Leanpay je vezni člen med trgovci oz. ponudniki storitev in potrošniki. Naša storitev obročnega plačila je preprosta – ključno je zmanjševanje trenja…

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

Naši avtorji