paideia
Aktualno

Paideia vzpostavila prenosni studio za izvedbo spletnih dogodkov

Prvi prenosni studio za profesionalno izvedbo dogodkov preko spleta je namenjen podjetjem, ki želijo komunicirati s svojimi strankami in so to običajno počela na večjih sejmih ali konferencah, pravi Mojca Madea Majhen, direktorica Paideie.

Kot so sporočili iz agencije Paideia, je prenosni studio opremljen s tremi kamerami in vso potrebno opremo za profesionalno izvedbo online konference, kot so računalniki, monitorji za govorce, prenosni mikrofoni in naprave za avdio in video režijo. Priprava studia traja največ dve uri, za njegovo vzpostavitev pa je potreben samo dostop do spleta. Konference je možno predvajati na različnih platformah, kot so Zoom, YouTube, Facebook in Skype.

Za zdaj nudijo možnost za predpripravo konferenc na dveh fizičnih lokacijah v Ljubljani, in sicer v Gledališču Glej in Stari elektrarni. Zaradi njegove mobilnosti pa lahko studio postavijo tudi v konferenčni sobi podjetja, predstavitvenem prostoru ali na terasi.

Naročniki pred izzivom, kako sporočati pomembne informacije

»V času karantene so se pogovori preselili na Zoom in podobne platforme. To se je zgodilo čez noč in je bilo v danem trenutku najbolj primerna rešitev. Pa vendar je šlo za t. i. domača okolja, razne tehnične težave ipd. Zdaj, ko je jasno, da še nekaj časa ne bomo potovali in se družili, kot smo bili vajeni do začetka pojava virusa, se naši naročniki soočajo z izzivi, kako sporočati pomembne informacije in prikaze. Privlačno in pravilno sosledje podajanja informacij je namreč ključnega pomena. Pri tem govorimo tudi o raznih svečanih podelitvah, razglasitvah, prikazih novih storitev in izdelkov, pa seveda korporativnih nagovorih in obletnicah,« nam je Mojca Madea Majhen, ustanoviteljica in direktorica Paideie, odgovorila na vprašanje, ali v prenosnem studiu vidijo eno od rešitev za industrijo srečanj v teh negotovih časih.

Spletni dogodki omogočajo aktivno spremljanje udeležbe slušateljev

Na vprašanje, ali bodo po njenem mnenju spletni dogodki aktualni tudi po zaustavitvi koronavirusa, pa odgovarja: »Sama sodim v generacijo, ki ji osebno druženje veliko pomeni in sem mnenja, da so online dogodki in prenosi bolj izhod v dani situaciji, trenutno povezani z virusom.« Kot dodaja, naj bi po nekaterih napovedih koronakrizi sledila tudi finančna – čeprav sama upa, da ne bo prišlo do tega – in bodo podobne predstavitve pomembne tudi z vidika zniževanja stroškov poslovnih potovanj.

»S sistemi v studiu bo mogoče aktivno spremljati udeležbo slušateljev, na primer, kdo je kdaj zapustil predavanje in kaj si je morda zavrtel ponovno. Ko gremo na splet, tekmujemo na globalnem trgu in fizični prostor ni več omejitev, zato je takšen pristop k prenosom ključnega pomena. Udeleženca oziroma polušalca je treba aktivno zadržati; ciklusi prisotnosti se spreminjajo,« je še povedala za MM.

mojca majhen

Mojca Madea Majhen (Paideia): »Sama sodim v generacijo, ki ji osebno druženje veliko pomeni in sem mnenja, da so online dogodki in prenosi bolj izhod v dani situaciji, trenutno povezani z virusom.« (Foto: Žiga Intihar)

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji