oglasevalsko razsodisce
Aktualno

OR: Zavajajoče trditve o razstrupljevalnih učinkih oglaševanih izdelkov

Oglaševalsko razsodišče (OR) je na majski seji odločalo o pritožbi potrošnika na oglaševanje družbe VitaHit SRO v okviru promocijske oddaje »Dolina zdravja« na TV3 na temo razstrupljanja telesa. Presodilo je, da je pritožba utemeljena.

Razsodišče, ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, je pritožniku pritrdilo, da so trditve o razstrupljevalnih učinkih oglaševanih izdelkov (aktivno oglje in bambusni obliži) VitaHit SRO zavajajoče. Prav tako je ugotovilo, da t. i. strokovnjakinja v oddaji pozitivnih učinkov na zdravje in učinkov razstrupljanja sicer ne predstavi na način, ki bi sam po sebi ustvarjal vtis, da je trditev splošno veljavna. Vendar njeno previdnost pri izražanju v celoti izniči napis na spodnjem robu ekrana »edini pravi način razstrupljanja«, ki skupaj s predstavitvijo izdelkov pri povprečnem potrošniku ustvarja vtis, da so trditve absolutno veljavne. »Oglaševalec v postopku ni predložil dokazil, ki bi potrdila, da oglaševani prehranski dopolnili razstrupljata telo v tolikšni meri in v vsakem primeru, kot to nedvoumno sporoča oglaševanje, ki je bilo predmet presoje,« so med drugim obrazložili.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji