OR: Zavajajoče trditve o razstrupljevalnih učinkih oglaševanih izdelkov
Oglaševalsko razsodišče (OR) je na majski seji odločalo o pritožbi potrošnika na oglaševanje družbe VitaHit SRO v okviru promocijske oddaje »Dolina zdravja« na TV3 na temo razstrupljanja telesa. Presodilo je, da je pritožba utemeljena.
Pixabay
Razsodišče, ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, je pritožniku pritrdilo, da so trditve o razstrupljevalnih učinkih oglaševanih izdelkov (aktivno oglje in bambusni obliži) VitaHit SRO zavajajoče. Prav tako je ugotovilo, da t. i. strokovnjakinja v oddaji pozitivnih učinkov na zdravje in učinkov razstrupljanja sicer ne predstavi na način, ki bi sam po sebi ustvarjal vtis, da je trditev splošno veljavna. Vendar njeno previdnost pri izražanju v celoti izniči napis na spodnjem robu ekrana »edini pravi način razstrupljanja«, ki skupaj s predstavitvijo izdelkov pri povprečnem potrošniku ustvarja vtis, da so trditve absolutno veljavne. »Oglaševalec v postopku ni predložil dokazil, ki bi potrdila, da oglaševani prehranski dopolnili razstrupljata telo v tolikšni meri in v vsakem primeru, kot to nedvoumno sporoča oglaševanje, ki je bilo predmet presoje,« so med drugim obrazložili.