Optiweb okrepil marketinški in prodajni oddelek
V Škofji Loki sta se digitalni agenciji Optiweb pridružila Kristina Kurent in Žiga Brodnik.
Kristina Kurent, ki na Optiweb prihaja iz Agencije 101, ima šest let izkušenj z vodenjem projektov za ključne naročnike. Njene nove naloge med drugim vključujejo strateško načrtovanje digitalnih akcij, vodenje marketinških projektov ter skrb za razvoj strategij naročnikov. »Ko sem se odločala za Optiweb, so me pritegnile vrednote podjetja, njihova inovativnost in profesionalnost. Navdušena sem nad organiziranostjo in nenehnem izboljševanjem rezultatov tako na osebni kot tudi poslovni ravni,« je povedala Kurentova.
Žiga Brodnik se je pridružil prodajnemu oddelku Optiweba in bo skrbel za poslovni razvoj ter zadovoljstvo in uspešnost naročnikov. Svoje izkušnje na tem področju je pet let nabiral v AV studiu, kjer je skrbel za odnos s ključnimi strankami, pridobivanje novih naročnikov in projektov ter za razvoj različnih produktov in storitev. V Optiwebu že načrtuje nadaljnjo rast agencije, skrbel pa bo tudi za vzpostavitev procesov in nadgradnjo odnosov s strankami. »Verjamem, da bom s svojimi izkušnjami in strastjo do prodaje pripomogel k še večjemu zadovoljstvu ter uspešnosti strank ter prepoznavnosti naših produktov na domačem in tujem trgu,« pravi Brodnik.