optiweb1
Aktualno

Optiweb močnejši za štiri digitalne strokovnjake

Škofjeloška agencija Optiweb je med poletjem močno okrepila svoje vrste. Ekipi za marketing so se pridružili vodja digitalnega marketinga, vodja kreativne ekipe in strateg v digitalnem marketingu, ekipi za razvoj pa vodja tehnologije (CTO).

Okrepitve na vseh frontah

»Vsako uspešno IT-podjetje mora imeti urejena tri glavna področja – tehnično, strateško in procesno,« je prepričan Miha Lavtar, lastnik in direktor škofjeloškega Optiweba. »S pomočjo štirih novih strokovnjakov bomo vsa tri področja postavili še stopničko više.«

Vsak od novozaposlenih prinaša visoko dodano vrednost:

  • Eva Fricelj, ki se Optiwebu pridružuje kot vodja digitalnega marketinga, se bo ukvarjala s strateškim razvojem svoje ekipe, pridobivanjem strank in znamčenjem.
  • Tea Turk, ki prevzema vlogo vodje kreativne ekipe, bo poleg mentorstva skrbela za nekatere ključne stranke na področjih tekstopisja in upravljanja skupnosti.
  • Dennis Guttmann, vodja tehnologije (CTO), bo skrbel za nadgradnjo znanja razvijalcev, zagotavljal, da bodo razvijalske storitve dosegale še višji standard kakovosti, in uvajal nova orodja.
  • Simon Herem pa bo kot strateg v digitalnem marketingu oblikoval strategije za stranke, razvijal Optiwebov lastni portfelj marketinških storitev in sodeloval pri tolmačenju najnovejših digitalnih trendov.

S tem bo Optiweb lahko nudil še bolj dovršene in prilagojene rešitve, ki bodo del obsežnejše digitalne strategije.

Od izvajalca do partnerja

Pri škofjeloški agenciji se iskanja okrepitev niso lotili zgolj z namenom, da bi zadostili trenutnim potrebam svojih strank. Kot pravi Lavtar, je bila poteza strateška: »Narediti želimo premik od izvajalca do partnerja. To pomeni, da želimo podjetjem sčasoma pomagati ne le pri spletnih storitvah, temveč tudi pri poslovanju v širšem smislu.« To odsevajo tudi najnovejša sodelovanja, pri katerih ne gre več le za enkratne projekte, ampak za dolgoročna partnerstva. Ideja se sklada z velikopotezno vizijo za leto 2030, ki jo je Lavtar s sodelavci začrtal v lanskem letu. Z navdušenjem bomo spremljali, kako se ji bodo približevali še naprej.

Optiwebova rast se nadaljuje. Preverite prosta delovna mesta.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji