ipone telefon mobilnik
Aktualno

Optimizem v oglaševalski industriji

Organizacija Standard Media Index je analizirala oglaševalsko panogo na drugi strani oceana, ki naj bi odsevala stanje tudi na Stari celini. Ugotovili so, da optimizem za oglaševanje kljub gospodarskemu ohlajanju vztraja in ostaja.

Pogled nazaj

Poraba sredstev za oglaševanje sicer že peti zaporedni mesec rahlo upada, a je to posledica podaljševanja rasti na začetku leta. V zadnjem četrtletju leta 2021 in v prvih dveh mesecih leta 2022 so se namreč oglaševalska sredstva povečala za 20 odstotkov v primerjavi z letom 2020, kar je bistveno več od splošne 2- do 5-odstotne rasti trga, ki je veljala desetletja.

Oktober 2022

V letošnjem oktobru so v primerjavi z lanskim oglaševalci povečali sredstva za marketing za 6 odstotkov. Prav prejšnji mesec pa je padel še en rekord, in sicer so se sredstva za digitalni marketing v primerjavi s septembrom povečala za 5 odstotkov. Vanj so največ investirali iz štirih sektorjev – farmacija, restavracije, oblačila in dodatki ter potovanja. V poročilu SMI zapišejo, da to kaže na splošno gospodarsko moč. »Ti sektorji so imeli od leta 2017 najboljši oktober glede oglaševalskih sredstev.«

Rast oglaševanja v časopisih

Med oglaševalskimi kanali še naprej zaostaja televizija, največ sredstev pa je namenjenih digitalnim medijem, ki predstavljajo 57 odstotkov vseh oglaševalskih sredstev v oktobru. Krepi se tudi zunanje oglaševanje, predvsem s strani sektorjev zabava, oblačila in dodatki ter avtomobilski sektor. Presenetljivo pa so se razširile tudi naložbe v časopise, kar pomeni prvi preobrat navzgor po štirih letih za ta medij.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji