Rock radio
Aktualno

Opazili smo: Uporniški duh Rock Radia

Rock Radio se v sodelovanju z Agencijo 101 te dni predstavlja s provokativnim zunanjim oglaševanjem. Kaj se skriva za glagolom »jebesh«?

»Rock je glasba upornikov. Upornikov proti povprečnosti, dolgočasju in še marsičemu. In prav taka je tudi kampanja, s katero izražamo to uporniškost, ki jo ima v sebi tudi Rock Radio,« za MM pojasnjuje Veronika Povž, tekstopiska v Agenciji 101. Ob tem poudarja, da seveda obstaja meja med uporniškostjo in vulgarnostjo, zato na vseh materialih komunicirajo zapis »jebesh«, ki ga vsak, ki je besedo že kdaj slišal, z lahkoto prepozna, tisti, ki je ni, pa je morda še malo premlad za rock.

»Odsotnost črk s strešicami pa nam zelo prav pride tudi na digitalnih kanalih. Sicer se na oglasnih plakatih s slogani, kot so »jebesh španske pop hite«, »jebesh disko ritme« in »jebesh playback muzičarje« osredotočamo predvsem na glasbo, na svetlobnih vitrinah citylight in v etru pa uporniško naravo Rock Radia oglašujemo preko širšega družbenega konteksta in aktualnih tem, na katere se odzivamo,« dodaja sogovornica. Poleg plakatov in svetlobnih vitrin oglaševalska akcija vključuje še stickerje za Facebook in Instagram, s katerimi uporabniki lahko komentirajo vsakdanje teme in se odzivajo na situacije. Unikatne (rockerske) ilustracije so delo Anje Šlibar.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji