Opazili smo: Spletna stran Agencije 101 v knjigi
Agencija 101 je ob prenovi spletne strani to izdala tudi v knjižni obliki.
Spletna stran s težo
»V današnjih časih kreativnega oglaševanja prenova spletnega mesta sama po sebi ni najbolj udarna in unikatna novica. Zato smo jo podkrepili z unikatno izdajo spletne strani v knjižni obliki, s čimer smo novici dobesedno vdahnili dodatno težo. Res pa je, da si jo je po tako dolgotrajnem procesu tudi zaslužila,« nam je odločitev za takšen pristop pojasnil Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101. S tovrstno taktiko so računali na povečan obisk spletne strani, hkrati pa so želeli tudi pokazati, da vedno razmišljajo širše, čeprav so »agencija z digitalnim srcem«,. V prvem ponatisu je izšlo 8 izvodov knjigi (ekskluzivno so enega namenili tudi uredništvu Marketing magazina), širši javnosti pa je dostopna v digitalni obliki.
»Ob včerajšnji uradni izdaji spletne strani v tiskani obliki smo zabeležili kar 2000-odstotno povečanje povprečnega dnevnega obiska in ob tem zabeležili tudi večje povpraševanje po sami knjigi. Morda se odločimo za drugi ponatis, še prej pa bomo vsem zainteresiranim izdali, kje bo knjigo še mogoče dobiti,« je zadovoljen Vidmar.
101 naključno dejstvo
Spletna stran ekipo oziroma agencijo predstavlja v obliki 101 naključnega dejstva, pri čemer so po besedah sogovornika tudi sami izvedli 101 novo stvar. »Načeloma vse agencije preko spletnih strani predstavljamo zelo podobne vsebine, seveda pa se razlikujemo v projektih in nekaterih storitvah. Zato smo želeli, da je vstopna stran unikatna, samo naša, in da uporabnik že na daleč vidi, da je obiskal spletno stran Agencije 101,« pojasnjuje Vidmar. Zadovoljni so tudi s podstranjo 404 in tem, da se spletna stran obnaša podobno kot »one-pager«, kar zaradi veliko vsebin seveda ne more biti. A uporabniška izkušnja se ji kar se da približa.