Opazili smo: Sarme ali sladoled – o tem zdaj ni več dileme
V Ljubljanskih mlekarnah so predstavili novo oglaševalsko akcijo za sladoled Planica, v okviru katere bodo ljudem pomagali označiti, kaj se skriva v sladoledni embalaži v njihovem zamrzovalniku. Pod akcijo se je podpisala agencija Internavti.
Verjetno se je vsak od nas že soočil s situacijo, ko je odprl zamrzovalnik in ni bil prepričan, ali je v plastični embalaži sladoleda dejansko sladoled ali pa morda kaj drugega. Teh težav zdaj ne bo več, saj so v Ljubljanskih mlekarnah pripravili serijo nalepk »TO NI Planica«, namenjenih označevanju jedi, ki jih doma zamrzujemo v banjicah Planice. Odslej boste torej točno vedeli, ali se v škatli skriva sladoled ali pa morda polnjene paprike, čufti, segedin ali sarme, s katerimi običajno polnimo vsestransko uporabne banjice.
Da so škatle sladoleda resnično univerzalne, ugotavljajo tudi pri Quattru. Pomladna akcija »Dom je tam, kjer je Quattro« je nastala v času koronakrize in se zaradi toliko večjega pomena skupnosti osredotoča predvsem na »družinski« element priljubljene blagovne znamke. V oglasu, ki je delo agencije Saatchi & Saatchi Zagreb, spremljamo »potovanje« Quattrove posodice sladoleda, polne babičinih domačih dobrot. Akcija namreč temelji na znani in pogosti praksi, da posodice sladoleda uporabljamo za shranjevanje drugih jedi. Posodica tako potuje od samotne kmetije do urbanega središča oziroma na mizo babičine družine.