samsung
Opaženo

Opazili smo: Samsung stopnjuje napetost

5. avgusta 2020 bo Samsung predstavil svoje novosti na dogodku Samsung Galaxy Unpacked. Da bi stopnjevali napetost pred tem trenutkom, so pripravili dražilno oglaševalsko akcijo, ki sta jo zasnovali kreativni agenciji Eleven in We Are Social.

V Samsungu pravijo, da njihovi izdelki ljudi povezujejo, hkrati pa jih navdihujejo h kreativnosti in lažjemu komuniciranju. »Z novimi mobilnimi telefoni bo to še lažje. Z dražilno kampanjo smo želeli pokazati, kako bodo nove naprave vplivale na naše delo in prosti čas, hkrati pa prikazati, da nam bodo omogočili večjo fleksibilnost in lažje prilagajanje na svet, ki se neprestano spreminja. Simbol nenehnih sprememb je navidez tekoča zmes, ki v posnetku ves čas spreminja svojo obliko,« so zapisali v sporočilu za javnost.

samsung

Napovedujejo izjemne novosti

Mike McKay, vodja kreativcev v agenciji Eleven, je povedal, da so želeli ustvariti nepričakovano in elegantno vizualno rešitev, s katero bi stopnjevali napetost pred dogodkom Galaxy Unpacked. »Video je univerzalen in namenjen občinstvu z vsega sveta, ne glede na to, od kod prihajajo in kateri jezik govorijo,« dodaja. Dražilna oglaševalska akcija je globalna, osredotoča pa se na digitalne kanale in zunanje oglaševanje (predvsem na 4-D zaslone v Južni Koreji, Veliki Britaniji, Združenih državah Amerike, Španiji in na Poljskem). Izkušnjo na družbenih omrežjih so popestrili še z interaktivnim filtrom obogatene resničnosti. »Z akcijo smo želeli sprožiti pogovore o ključnih inovacijah na napravah Samsung Galaxy. Samsung najbolj zahtevnim uporabnikom prinaša izjemne novosti in zdelo se nam je, da bomo to najboljše prikazali na družbenih omrežjih,« je strategijo opisala Christina Chong, direktorica singapurske podružnice agencije We Are Social.

Dogodek bo virtualen

Dogodek Galaxy Unpacked bo letos prvič virtualen in dogajanje iz Koreje bodo lahko spremljali uporabniki z vsega sveta. »V teh negotovih časih sta medsebojna povezanost in dostop do informacij bolj pomembna kot kadarkoli in prepričani smo, da imamo odgovornost, da pomagamo družbi,« je pred dogodkom povedala Stephanie Choi, starejša podpredsednica in vodja globalne marketinške ekipe pri Samsungu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji