
Opazili smo: Piva Bevog v novi podobi
V Studiu Trampolin so poskrbeli za preznamčenje blagovne znamke kraft piv Bevog. Kot pravijo, zdaj ni več bojazni, da kupci tega piva ne bi našli na policah.

Tina Guček
Pri preznamčenju so namreč izhajali iz dejstva, da se je Bevog v zadnjih letih začel soočati s poplavo kraft piv na trgih in z veliko zasičenostjo na policah, še posebej v specializiranih trgovinah s pivi in drugimi pijačami. »Dosedanje embalaže so se v takšnem okolju preprosto začele izgubljati. Glavni manko je bila premajhna znamčna in vizualna poenotenost znamke. Posamezne pločevinke in steklenice so bile videti dobro, a med njimi ni bilo poenotenosti in močnih znamčnih povezovalnih elementov. To je pomenilo, da kupec v trgovinah z obširno ponudbo kraft piv ni mogel preprosto najti vsega, kar mu Bevog ponuja, v nekaterih primerih pa je bila znamka izražena tudi preveč subtilno,« pravijo v Trampolinu.
Ključno izhodišče je tako bilo, da znamki zagotovijo močnejšo izraznost in enotnost skozi jasen in premišljen oblikovni sistem, ki bo omogočal, da so izdelki še vedno videti privlačno in edinstveno ter da ohranjajo značaj znamke, hkrati pa, da urejen sistem ponudi kar največjo jasnost, vidnost in prezenco.
Ohranili so značaj znamke in ga še močneje izrazili
Kot pravijo, je bilo sodelovanje z naročnikom skozi ves proces zelo tesno in intenzivno. Proces so začeli s 3-urno potopitvijo v svet kraft piv in znamke Bevog. »Ne dobesedno, temveč skozi zgodbe, detajle in podatke. Glavna želja naročnika je bila, da ohranimo značaj znamke in ga še močneje izrazimo ter ga opremimo z vsem, kar potrebuje za samozavestno in suvereno pot v prihodnost,« pravijo.
Za znamko so razvili oblikovni sistem, ki omogoča, da vsak novi izdelek enostavno sledi temu sistemu. »Ko zdaj pločevinke postaviš drugo ob drugi, je popolnoma jasno, kateri znamki pripadajo. Tudi če jih razporediš po zasičenih policah v specializirani trgovini s pivi, ti jasni in močni grafični elementi dajo vedeti, katera piva vse pripadajo pivovarni Bevog, in to je zelo pomembno,« poudarijo.
Nova podoba pa se tudi preprosto prenaša na vsa druga gradiva, ki so potrebna za promocijo, komunikacijo, opremo barov, polic, oblačil in več. Ob grafičnem preoblikovanju so uredili in opredelili tudi glavne komunikacijske stebre, znamki dodelili arhetip in odprli nova polja, ki jih bo Bevog v prihodnje zasedal in raziskoval.