Opazili smo: Peugeot v novi podobi
Znamka Peugeot tudi v Sloveniji uvaja novo celostno grafično podobo, ki jo spremlja oglaševalska akcija »Levi našega časa«.
Gašper Meden
Uvajanje nove Peugeotove celostne grafične podobe bo na slovenskem trgu potekalo v dve korakih. Kot je za MM povedal Gregor Draksler, direktor marketinga in oglaševanja v P Automobil Import, ki je uradni slovenski distributer znamke Peugeot, prvi korak vključuje celotno prenovo vseh elementov komuniciranja. Poleg novega logotipa in tipografije vključuje tudi popolnoma novo grafično podobo oglaševanja in korporativnih materialov tako generalnega uvoznika kot tudi celotne pooblaščene mreže prodajalcev in serviserjev. »Ta faza bo predvidoma zaključena do konca aprila. Drugi, še bolj zahteven korak, pa vključuje prenovo zunanje in notranje podobe vseh Peugeotovih pooblaščenih prodajnih salonov in to naj bi se zgodilo do konca leta 2023,« pojasnjuje Draksler.
Spremeniti čas v čas zase
Novo celostno graično podobo so podprli z oglaševalsko akcijo »Levi našega časa«. V sodelovanju s Pristopom gre za lokalizacijo mednarodne kampanje, ki vključuje oglaševanje na televiziji, v zunanjih medijih in na digitalnih kanalih, vključno z družbenimi omrežji Facebook, Instagram in YouTube.
»Z akcijo »Levi našega časa« potrošnike nagovarjamo, da spremenijo čas v čas zase. V svetu, ki se vse hitreje vrti, je namreč »čas« postal ena od najredkejših in najbolj cenjenih dobrin. In prav v tem svetu Peugeot ponuja tistim, ki si tega želijo, priložnost, da resnično uživajo v sedanjem trenutku in da življenje izkoristijo na polno,« je povedal Draksler.
O odzivih kupcev je po besedah sogovornika še preuranjeno govoriti. Kampanja se je pravkar začela in bo trajala cel april. »Vseeno so prvi odzivi zelo pozitivni, saj Peugeot z novo vizualno podobo všečno združuje zgodovino, lani je namreč znamka praznovala 210 let obstoja, in neke vrste hipermodernost,« sklene Draksler.