Opazili
Aktualno

Opazili smo: Iz Slovenije z ljubeznijo

Produkcijska hiša TENT je za Slovensko turistično organizacijo (STO) zasnovala oglaševalsko akcijo »Time to #stayhome. Turn to nature and dream«, ki kaže na lepote Slovenije in nas sočasno nagovarja, da (začasno) ostanemo doma.

»Ostani doma, dragi prijatelj. Najdi moč v svojih sanjah, predstavljaj si nov svet. Posadi drevo zase in zame. Ostani doma, da bomo jutri lahko potovali,« so v STO zapisali ob čustvenem oglasu. Ta je seveda posnet in objavljen v času, ko je tudi Slovenija v karanteni. Temu primeren je tudi nagovor, ki vliva upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah naše države.

Avtor oglasa je produkcijska hiša TENT, katere ustanovitelja sta sestra in brat Katarina in Ciril Jazbec. Katarina Jazbec je vizualna umetnica, Ciril Jazbec, ki si je kot fotograf ustvaril zavidljivo mednarodno kariero, pa je v preteklosti sodeloval tudi z Marketing magazinom.

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji