Opazili
Aktualno

Opazili smo: Iz Slovenije z ljubeznijo

Produkcijska hiša TENT je za Slovensko turistično organizacijo (STO) zasnovala oglaševalsko akcijo »Time to #stayhome. Turn to nature and dream«, ki kaže na lepote Slovenije in nas sočasno nagovarja, da (začasno) ostanemo doma.

»Ostani doma, dragi prijatelj. Najdi moč v svojih sanjah, predstavljaj si nov svet. Posadi drevo zase in zame. Ostani doma, da bomo jutri lahko potovali,« so v STO zapisali ob čustvenem oglasu. Ta je seveda posnet in objavljen v času, ko je tudi Slovenija v karanteni. Temu primeren je tudi nagovor, ki vliva upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah naše države.

Avtor oglasa je produkcijska hiša TENT, katere ustanovitelja sta sestra in brat Katarina in Ciril Jazbec. Katarina Jazbec je vizualna umetnica, Ciril Jazbec, ki si je kot fotograf ustvaril zavidljivo mednarodno kariero, pa je v preteklosti sodeloval tudi z Marketing magazinom.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji