Okrepitev ekipe MSL
Ekipi MSL Slovenia (član agencijske skupine Publicis Groupe Slovenia), ki je specializirana za vsebinske in izkustvene projekte, so se pridružili Marta Namačinski, Gabrijela Vrbnjak, in Klemen Bobnar.
Marta Namačinski bo MSL okrepila z znanji in 12-letnimi izkušnjami s področja svetovanja in načrtovanja vsebinskega in digitalnega marketinga, odnosov z javnostmi in organizacije dogodkov. Karierno pot je začela pri generalnemu uvozniku vozil Ford, Summit Motors Ljubljana, paleto izkušenj pa nadgrajevala z blagovnimi znamkami Mastercard, IBM, A1 Slovenija in Sony.
Gabrijela Vrbnjak, ki bo načrtovala in upravljala digitalne komunikacije in odnose z javnostmi, je svojo karierno pot začela kot upravljavka družbenih omrežij in asistentka vodij projektov v digitalnih agencijah Goclick in D'Agency. Izkušnje je pridobivala s sodelovanjem pri projektih za Citylife, Dars, Effie Slovenija, Mercator, Merkur, Ministrstvo za delo, NLB Vita, Kurzschluss in drugih.
Ekipi MSL se je kot ustvarjalec vsebin pridružil tudi Klemen Bobnar. Izkušnje je sprva nabiral ob delu s tujimi naročniki na področjih zdravja in športa, zadnji dve leti pa kot tekstopisec v ekipi agencije Saatchi & Saatchi Ljubljana (tudi član Publicis Groupe) in tudi pri projektih MSL za naročnike HOFER, BTC, Lek, Visa, smučarski skoki Ljubno in druge. Iz vloge tekstopisca oglasov in vsebin se usmerja v celovitega ustvarjalca vsebin izkušenj z znamkami, storitvami in izdelki, predvsem za digitalno integrirane komunikacije.