phnx
Aktualno

Oglaševalsko tekmovanje PHNX nagrajuje kreativnost za boljši jutri

Rdeča nit letošnjega tekmovanja PHNX, ki ga organizira francoski portal AdForum, je transformacija. Prijave zbirajo do 11. junija 2021.

Pobudo za »krizno« tekmovanje PHNX je lani podal Adforum z direktorjem Phillipom Pagetom na čelu. Kot pove že samo ime, je namen tekmovanja spodbuditi kreativno skupnost, da se povzdigne iz krize, predvsem z vidika naprednejših idej. Lani je bilo nanj prijavljenih več kot štiri tisoč del, letos pa jih pričakujejo še več.

Glavna sprememba je, da bo v okviru osrednje teme tekmovanje potekalo le v petih kategorijah. To so transformacija blagovne znamke, transformacije panoge (industrije), transformacija komuniciranja, transformacija dela in transformacija življenja.

Prijave projektov zbirajo do 11. junija 2021, pri čemer posamezna prijava stane 50 evrov. Več informacij o tekmovanju najdete na povezavi

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji