A1 Slovenija
Aktualno

Oglaševalec leta 2023 je A1 Slovenija

Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade za oglaševalca leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), je podjetje A1 Slovenija.

Kot pravijo v SOZ-u, A1 Slovenija nagrade ni prejel le zaradi svoje sposobnosti prilagajanja in izstopanja znotraj konkurenčne telekomunikacijske panoge, temveč predvsem zaradi izvrstne integracije svoje komunikacijske strategije s poslovnimi in marketinškimi cilji podjetja, ob tem pa uspešnem ohranjanju visoke ravni kreativnosti in inovativnosti.

»V očeh svojih uporabnikov so dvignili tako vrednost znamke kot tudi podjetja A1 Slovenija. To so dosegli z utrjevanjem polja zabave in dvigovanjem ravni izkušnje, ki jo imajo uporabniki z njihovimi storitvami. In prav zabava, kar jih loči od konkurence, jim je omogočila poglobljeno komunikacijo z mlajšo, mobilno in aktivno populacijo, ki jo zelo dobro poznajo in tudi razumejo. Novo pozicijo so uspešno implementirali tako v eksternih kot tudi internih komunikacijskih aktivnostih ter tudi tam izvajali aktivnosti skozi prizmo zabave,« so v SOZ-u zapisali v obrazložitvi.

Med dosežki A1 Slovenija navajajo tudi dejstvo, da s svojo, na podatkih osnovano komunikacijsko strategijo komunicirajo konsistentno in krepijo temeljne vrednote blagovne znamke, ki jih je jasno zaznati tudi v komunikaciji z njihovo ciljno javnostjo. Ohranili so tudi dolgoletni obraz v oglasih – Jurija Zrneca, katerega osebnost še bolj pride do izraza z novo pozicijo. Skrbno so izbrali partnerje pri vsebinski vključitvi, kot sta Joker Out in Joongla, ter v pakete vključili ponudnike vsebin na zahtevo Voyo, Deezer, NBA, HBO in Netflix.

Poleg tega so predstavili novega ponudnika mobilnih storitev re:do, nadgradili »Lahkonočnice«, v okviru »Spletnih briht« pa izvedli največji spletni kviz na svetu in osvojili Guinnessov rekord. »V dinamičnem okolju, kjer potrošniki od blagovnih znamk, s katerimi se povezujejo, pričakujejo vedno večjo transparentnost in etičnost, je to bistvenega pomena za dolgoročno poslovno uspešnost. Kot dokaz odličnega dela so v letu 2023 prejeli številne strokovne nagrade, svoje znanje in izkušnje pa nesebično delili v strokovnih združenjih, na strokovnih dogodkih in iniciativah,« še pravijo v SOZ-u.

Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija, je ob prejemu nagrade izpostavil: »Telekomunikacije so postale tekma za najnižjo ceno in največ certifikatov za najboljše omrežje. Formula za dolgčas. Ker pa se v A1 zabavamo tudi, ko delamo in imamo kot del največje mednarodne skupine dostop do najbolj zaželenih zabavnih vsebin, smo se odločili, da vstopimo in zasedemo polje zabave – ne le skozi storitve, temveč tudi s prebujanjem zabavne plati Slovencev. Izbrano smer so z izboljšanimi odzivi in prepoznavanjem A1 kot najboljšega ponudnika zabave že potrdili uporabniki. Veliko pa nam pomeni tudi ponovna osvojitev strokovne nagrade, ki nam daje spodbudo za prihodnje presežke.«

Priznanje za oglaševalca leta 2023 bodo predstavniki vodstva SOZ podelili na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 33. SOF v petek, 7. junija 2023, v Portorožu.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji