mm
Aktualno

Oglaševalci: Nižji proračuni, odpuščanja, strah za službo in druge grožnje

Dve tretjini vprašanih britanskih, irskih in nizozemskih oglaševalcev menita, da bodo leta 2023 poslovali slabše kot v obdobju pandemije.

Med dva tisoč anketiranci je vsak tretji (33 odstotkov) zelo zaskrbljen glede preživetje podjetja, v katerem dela, kar 71 odstotkov pa se jih boji tudi za lastno delovno mesto. V zaostrenih gospodarskih razmerah so proračuni oglaševalcev vse manjši. Skoraj polovica (44 odstotkov) anketirancev trdi, da sta se v zadnjih 12 mesecih zmanjšala ekipa in proračun njihovega marketinškega oddelka, tretjina (29 odstotkov) pa jih poroča, da so v zadnjem letu odpustili do četrtino zaposlenih.

Ob tem njihovi nadrejeni pričakujejo, da bodo opravili enako količino dela kot prej ali pa se od njih pričakuje celo večja učinkovitost.

Nekateri oglaševalci poleg gospodarskih razmer kot grožnjo doživljajo tudi porast umetne inteligence. Skoraj tretjina jih meni, da umetna inteligenca neposredno ogroža njihova delovna mesta in da bi lahko njihova vloga postala nepotrebna.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji